۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۴۱۶۶۶

سيل در روستاي حسين آباد لردگان + عکس

سيل در روستاي حسين آباد لردگان تعدادي از خانه هاي مسکوني و محل هاي نگهداري گوسفندان و احشام و حيوانات (اسطبلهاي) آنها را تخريب و از بين برد.
سيل در روستاي حسين آباد لردگان + عکس
به گزارش جهانبین نیوز؛ برهان حسين پور فرماندار و رئيس شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان لردگان با اعلام اين خبر گفت:براثر بارش هاي ديروز و امروز و جاري شدن سيل در چندين روستاي اين شهرستان از جمله روستاي حسين آباد از توابع بخش مرکزي موجب خسارات مالي زيادي شده است.

وي افزود: از آنجائيکه روستاي حسين آباد در دامنه کوه قرار دارد و رودخانه فصلي از وسط آن مي گذرد و بر اثر بارش هاي زياد آب تغيير مسيرداد و تعدادي از خانه هاي مسکوني و محل هاي نگهداري گوسفندان و احشام و حيوانات (اسطبلهاي) آنها را تخريب و از بين برد.

فرماندار لردگان در ادامه گفت: با اطلاع رساني به موقع به مردم وخالي کردن خانه هاي در مسير سيل خسارات جاني انساني نداشتيم اما خسارات مالي احشام و آذوقه انساني و حيواني وخسارات لوازم خانگي زيادي داشتيم که توسط کارشناسان دستگاههاي مربوطه در حال برسي و برآورد خسارت مي باشند.

ايشان از ستاد بحران استان درخواست نمود که با توجه به نياز ضروري به دستگاههاي سنگين از جمله بيل مکانيکي و بلدوزر براي لايروبي مسيلها که بر اثر بارشها وحرکت سنگهاي بزرگ و شن هاي روان موجب مسدود شدن وتغيير مسيل گرديد براي اين شهرستان اعزام نمايند.

روستاي حسين آباد در فاصله 10 کيلومتري شهر لردگان و با مرکز استان چهار محال و بختياري 170 کيلومتر فاصله دارد .
 






انتهاي پيام/630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۵:۲۶

28 Dec 2019