۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۴۱۶۳۸
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری خبر داد:

بهره‌مندی بیش از ۱۴ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای طرح نوروزی 98 تاکنون حدود 14570 مسافر از خدمات پایگاه های نوروزی و امداد و نجات جمعیت هلال احمر این استان بهره‌مند شدند.
بهره‌مندی بیش از ۱۴ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر در چهارمحال و بختیاری
سید احمد مرتضوی فرد مدیرعامل هلال احمر چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز با اشاره به اینکه از ابتدای طرح نوروزی 98 تاکنون حدود 14570 مسافر از خدمات پایگاه های نوروزی و امداد و نجات جمعیت هلال احمر این استان بهره‌مند شدند اظهار کرد: 3238 مسافر نوروزی از ایستگاه سلامت، 1153 مسافر از فضای دوست‌دار کودک، 780مسافر از خدمات خیمه نماز و 6618 نفر از پویش بهرفت این جمعیت بهره ‌مند شدند.

مرتضوی فرد افزود:  3992 نفر از برنامه‌های ترویجی و اطلاع‌رسانی، 2127 نفر از برنامه‌های انگیزشی و 1221 نفر نیز از برنامه‌های آموزشی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای طرح امداد نوروزی تاکنون نیز امدادگران این جمعیت به 23حادثه جاده، کوهستان امدادرسانی کردند، افزود: 15 نفر در این حوادث از خدمات جمعیت هلال احمر بهره مند شدندو 43 نفر نیز اسکان داده شدند.

وی اضافه کرد: 350 نفر از امدادگران و نجات‌گران، یک هزار و 1400 نفر جوانان عضو این جمعیت در 48 پایگاه ثابت، سیار و موقت جمعیت هلال احمر مستقر و به مسافران نوروزی خدمات متنوع ارائه می‌‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۳:۱۸

4 Feb 2020