۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۶
کد مطلب : ۴۱۶۱۳

پیام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به مناسبت آغاز سال 1398

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با انتشار پیامی سال 1398 را به همه هم‌استانی‌ها تبریک گفت.
پیام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به مناسبت آغاز سال 1398
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با انتشار پیامی سال 1398 را به همه هم‌استانی‌ها تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:


بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

یا مقلّب القلوب و الأبصار. یا مدبّر اللّیل و النّهار. یا محوّل الحول و الأحوال. حوّل حالنا الی احسن الحال.

محضر همه هم استانی‌های بسیار خوب، عزیز و دوست‌داشتنی خودم ماه شریف رجب و به ویژه این ایام میلاد باسعادت حضرت امیرمومنان«سلام‌الله علیه» و عید نوروز و حلول سال نو و جدید را تبریک عرض می‌کنم.

از خداوند تبارک و تعالی مسألت می‌کنیم که این سال بسیار ارزشمند و نورانی را که در ایام ماه شریف رجب و به ویژه در ایام البیض آغاز می‌شود و بسیاری از عزیزانمان و هم‌وطنان خوبمان به ویژه جوانان عزیز، بصیر و مؤمنمان در حال اعتکاف هستند و لباس اعتکاف بر تن کرده‌اند و در خانه‌های خدا لباس عبودیت بر تن کرده و نشسته‌اند و به بندگی پروردگار متعال مشغول هستند این ایام، سال جدید را آغاز می‌کنیم قطعاً این سال به برکت این ایام و به برکت اعتکاف جوانان خوبمان و مومنین‌مان ان‌شاءالله سالی مبارک و میمون برای همه به ویژه ایران اسلامی و انقلاب اسلامی ان‌شاءالله خواهد بود.

سال 1397 با سختی‌های معیشتی که مردم ما با آن مواجه بودند گذشت اما برکات آسمانی الحمدلله و نزول رحمت الهی این سال و پایان سال را شیرین کرد.

سال گذشته سالی بود که در کنار این سختی‌های معیشتی مردم، چهره دشمنان انقلاب اسلامی بیشتر و بیشتر آشکار شد؛ سالی بود که احیانا کسانی که قدری تردید داشتند و با محاسبه کمی تا قسمتی اشتباه فکر می‌کردند می‌توان با دشمن کمر بسته‌ای مثل آمریکا کنار آمد و با تصوّری نابجا راه مذاکره را طی کردند اما آمریکا و حتی اروپا نشان دادند که به هیچ‌وجه با اسلام و ارزش‌های والا و انسان‌ساز اسلام نمی‌توانند کنار بیایند و مذاکره را هم برای تحمیل خواسته‌های خودشان دنبال می‌کنند، امتیازهایی هم متأسفانه گرفتند اما درنهایت آنچه را که شاهد بودیم عهدشکنی و پشت‌پا زدن به همه عهده‌ها و قول و قرارهای خودشان بود که امید است آن‌ها که راه طولانی را به‌اشتباه طی کردند سال آینده و سال‌های آینده جبران کنند و ان‌شاءالله گذشته عبرت آینده آن‌ها باشد.

سال گذشته چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران هم بود که فرصت مغتنمی برای مرور دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی بود و همگان از داخل و خارج دیدند و شنیدند که انقلاب علیرغم چالش‌ها و علیرغم کارشکنی‌ها و سنگ‌اندازی‌های دشمنان راه بالنده و سازنده‌ای را طی کرده و در این چهل سال بیش از صدها سال در دوران شاهان گذشته به حول و قوه الهی کار صورت گرفته است.

سال گذشته سال تحکیم چندباره‌ی پایه‌های انقلاب اسلامی هم بود توسط صاحبان اصلی انقلاب که مردم هستند، 22 بهمن واقعاً 22 بهمن کمرشکنی به فضل الهی برای دشمنان بود و امید وافری در روح و جان مقاومت و اهل ایمان دمید.

سال گذشته با بیانیه بسیار مهم، جامع و راهگشای مقام معظم و معزز و والای رهبری هم مواجه بودیم که برای گام دوم انقلاب اسلامی بیانیه زیبا و جامعی را ترسیم کردند، بیانیه‌ای که لازم است مدام و مستمر با آن مأنوس باشیم و راه آینده و جامعه‌سازی و شکل‌دهی جامعه‌ای در تراز اهل‌بیت عصمت و طهارت را ان‌شاءالله با تمسک به این بیانیه طی کنیم.

تحویل سال امسال در ماه رجب و به ویژه در ایام البیض اعتکاف رقم می‌خورد، سال امیدبخشی را حتماً به فضل الهی ان‌شاءالله نوید می‌دهد

سال آینده هم به لحاظ انتخابات و هم به لحاظ سنگ‌پرانی مستمر دشمن در تحریم‌ها و هم به لحاظ ایران‌هراسی که دشمن به مراتب بیش از گذشته راه انداخته و هم به لحاظ تلاش به مراتب بیشتر آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی، سال آسانی نخواهد بود هرچند تجربه‌های چهل‌ساله‌ی گذشته و راه‌های سختی که مردم ما در این چهل سال طی کرده‌اند از این مردم قدرت قدر و قوی ساخته که سختی‌های آینده آسان‌تر از گذشته قابل‌تحمل است اما هوشیاری فراوان لازم است تا ان‌شاءالله سال 1398 با بالندگی و سرفرازی طی شود و روسیاهی به زغال بماند و دشمن یک‌بار دیگر با خواب تعبیر نشده خودش مواجه شود

ذکر این نکته هم لازم است که این انقلاب به فضل پروردگار راه‌های روشن خود را به زیبایی می‌پیماید و همه‌ی این سختی‌ها را هم ان‌شاءالله پشت سرگذاشته و پشت سرخواهد گذاشت.

استان فخرآفرین و بالنده چهارمحال و بختیاری و مردم خوب و غیورمان در این استان علیرغم فرهنگ‌ها و آداب و رسوم مختلف و علیرغم گویش‌های متفاوت همه در یک کالبد و در یک قالب زندگی می‌کنند و الحمدلله انس و الفت مثال‌زدنی با یکدیگر دارند و همین رمز رشد و پیشرفت استان است.

سال 1398 هم به کانون منسجم همدلی و همراهی تبدیل خواهد شد و همه استانمان یکپارچه ان‌شاءالله به سمت انجام وظایف و رشد و تعالی استان پیش خواهند رفت.

جوانان عزیزمان، جوانان بالنده و غیور و آینده‌ساز ایران اسلامی و استانمان با به هم پیوستگی و با تلاش و پویایی آماده می‌شوند تا مسئولیت‌ها را از پدران خودشان تحویل بگیرند و با خلاقیت و نوآوری و با ایمان و تعهد و با صبر و استقامت، حرکت‌دهنده پرشتاب انقلاب اسلامی باشند؛ جوانان سرمایه مهم انقلاب هستند که خودشان هم به این ظرفیت مهم خودشان توجه دارند.

در یک‌ کلام سال آینده ان‌شاءالله سال به‌هم‌پیوستگی‌های بیشتر و سال حرکت پرشتاب‌تر و ان‌شاءالله به فضل پروردگار سال جامعه‌سازی با مشارکت همگانی است.

البته همه می‌دانید و همه می‌دانیم که راهی که مردم آغاز کرده‌اند و لبیکی که مردم به روح خدا خمینی کبیر گفته‌اند راه روشن ظهور است، آسان نیست اما شیرین است، هموار نیست اما پایانش روشن است، جهنم و بهشت که پروردگار متعال مقرر فرموده در عالم و در عالم عقبی این بهشت از آن مردان خدا و مجاهدان فی سبیل‌الله است که درنهایت پرچم عدل الهی را ان‌شاءالله روی زمین برافراشته خواهند کرد و وعده همه ادیان و انبیاء الهی را محقق خواهند کرد، این راه روشن انقلاب ما است، الحمدلله با امید مردم ما دارند این راه را دنبال می‌کنند و جهنم از آن ستمگران و مستکبران و طواغیت و منافقان است که دشمنان امروز انقلاب اسلامی ایران هستند.

ما به فضل پروردگار راه اولیاء خدا را باافتخار دنبال خواهیم کرد و به زودی پرچم عدل بر قله گیتی برافراشته خواهد شد ان‌شاءالله.

من برای مردم خوب استانمان زنان و مردان، همه اقشار و طوایف آرزوی سالی خوش دارم که ان‌شاءالله بتوانیم در این راه روشنی که دنبال کرده‌ایم و داریم جلو می‌بریم همه پیروز و سرفراز و سعادت‌مند باشیم و دشمن را روزبه‌روز ناکام گذاشته‌ایم آینده هم ناکام‌تر و به زودی ان‌شاءالله شاهد ناکامی همه آن‌ها و مضمحل شدن همه دشمنان باشیم و دل مولایمان حضرت بقیه الله الاعظم امام عصر «عجل الله تعالی» را با تبعیت از ولی أمر مسلمین امام مسلمین و با وحدت و یکپارچگی و با حرکت و تلاش بیشتر شاد کنیم.

والسّلام علیکم و رحمةالله و برکاته

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۱:۱۲

2 Jan 2020