کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وقتی دفتر داری دهان خبرنگار را می بندد و قلمش را می شکند/رفتار تند مسئول دفتر مدیر کل (...) با خبرنگار جهانبین نیوز

25 اسفند 1397 ساعت 11:25

صبح امروز خبرنگار جهانبین نیوز طی تماس تلفنی با یکی از مدیران کل استان جهت گرفتن مصاحبه فوری با برخورد تند دفتردار وی مواجه شد و نه تنها جوابی دریافت نکرد بلکه منصرف از تهیه خبر شد.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ صبح امروز خبرنگار ما  طی تماسی با مدیرکل یکی از ادارات چهارمحال و بختیاری با واکنش  تند دفتر دار  رو برو شد.

جناب مدیر کل اداره... که با اعلام اینکه در جلسه حضور دارد، تلفن همراهش را به مدیر دفتر خود داد؛ وی نیز با لحن توهین آمیز و مغرورانه به خبرنگار گفت: "حق تماس تلفنی با هیچ مدیرکلی را ندارید!!!".

وی با بیان اینکه هیچ کسی تاکنون مستقیم با مدیرکل ما تماس نگرفته است، گفت: همه باید از قبل با روابط عمومی هماهنگ کرده و وقت قبلی بگیرند!!! (این سخن، همراه بود با لحن توهین‌آمیز).

این رفتار ناشایست نه تنها در شان خبرنگاران نیست بلکه نشان می دهد خبرنگاران که رابط بین مدیران و مردم  بوده  باید در صف انتظار بمانند، آیا منزلت و شان یک خبرنگار در حدی است که اجازه می دهند هرگونه که می خواهند با این قشر فرهیخته رفتار کنند؟ و آیا یک مدیرکل تا این حد دست نیافتنی است که باید برای پاسخگویی از وی وقت گرفته شود؟

این درست که مشغله کاری یک مدیرکل ممکن است بالا بوده و توانایی پاسخگویی آنی نداشته باشد اما انتظار می رود به جای جبهه گرفتن مدیر دفتر،  با قدری سعه صدر با خبرنگاران برخورد شود.

به گزارش جهانبین نیوز؛ لیست اسامی کلیه مدیران ادارات به همراه شماره محل کار و  روابط عمومی آن ها از سوی استانداری به عنوان اولین مرجع عالی در استان به کلیه خبرگزاری ها و مطبوعات ارسال می شود.

جای بسی تاسف است که اداره مربوطه یکی از ادارات فرهنگی بوده است.

لازم به ذکر است در صورت تکرار این رفتار به صورت علنی اسم اداره در این رسانه عنوان خواهد شد.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 41587

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41587/وقتی-دفتر-داری-دهان-خبرنگار-می-بندد-قلمش-شکند-رفتار-تند-مسئول-مدیر-کل-جهانبین-نیوز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir