۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۴۱۵۸۵
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

بارش‌ها از فردا چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با ورود سامانه بارشی از صبح روز یکشنبه به تدریج افزایش ابر، بارش باران و برف، گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید دور از انتظار نیست.
بارش‌ها از فردا چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
مهرداد قطره معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی از صبح روز یکشنبه به تدریج افزایش ابر و بارش باران و برف، گاهی رعد و برق  و وزش باد نسبتا شدید دور از انتظار نیست.
 
وی با بیان اینکه این سامانه تا اواسط روز دوشنبه در استان فعال است افزود: بیشترین حجم بارش این سامانه برای شهرستان‌های کوهرنگ، لردگان، فارسان و اردل خواهد بود، البته بقیه نقاط استان هم بین 5 تا 10 میلی‌متر از این سامانه بارشی بهره خواهند برد.
 
قطره اضافه کرد: بعد از عبور این سیستم شاهد کاهش دما در سطح استان خواهیم بود و تا اواخر هفته، بارشی نخواهیم داشت.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: امروز بهترین فرصت برای استفاده از کود سرک در مزارع دیم است، کنترل و تنظیم دمای انبارهای محصولات زراعی به‌ویژه سیب‌زمینی برای جلوگیری از سرمازدگی کنترل شود،  شیلات‌داران دریچه ورودی و خروجی آب استخرها را بخصوص در غرب استان تنظیم کنند.
 
قطره با اشاره به  بارش‌ها در بهار سال 98 بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود در روزهای سوم و چهارم فروردین مجددا شاهد بارش در استان باشیم و مسافرانی که قصد سفر به این استان را دارند، از طریق شماره 134 پیگیر شرایط آب و هوایی استان باشند.

انتهای پیام/1026ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۷:۴۳

30 Dec 2019