۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۴۱۵۷۱
سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی :

روحیه جهادی و شهادت‌طلبی دستاورد ۴۰ ساله انقلاب/نیروی دفاعی ما در خدمت اقتدار کشور است

سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی گفت: روحیه جهادی و شهادت‌طلبی را یکی از دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب دانست و گفت: وقتی جوانان ایران متوجه شدند دشمن در صدها کیلومتر آن طرف‌تر به اهل بیت اهانت می‌کند راهی سوریه و عراق می‌شود و به دفاع می‌پردازد.
روحیه جهادی و شهادت‌طلبی دستاورد ۴۰ ساله انقلاب/نیروی دفاعی ما در خدمت اقتدار کشور است
به گزارش جهانبین نیوز; سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در سومین یادواره یکصد و چهل و سه شهید فرماندهی نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امروز امنیت کشور که امنیتی با ثبات  است حاصل لطف الهی، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و برکت خون شهدا می‌باشد.

وی با بیان اینکه ما هرکجای دنیا با هر تهدیدی مواجه شویم وقتی یاد و راه شهدا و اعتقاد به جهاد داشته باشیم پیروزیم.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: شهدا به بهای رضای خدا و بهشت با خدا معامله کردند و جان خود را که بالاترین سرمایه انسان است را در این راه تقدیم کردند.

وی بیان داشت: یکی از علل پیروزی ما در جنگ تحمیلی روحیه جهادی بود، ما در دفاع مقدس یک امتیاز و مزیت نسبت به دشمنان بعثی داشتیم که همین روحیه جهادی و شهادت بود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ما در زمان هشت سال دفاع مقدس سازمان رزم آنچنانی نداشتیم ولی با پیام امام خمینی (ره) مردم با نیت خدایی و اخلاص وارد میدان شدند و به همین جهت پیروز شدیم.

وی تاکید کرد: هر کجا ما با روحیه جهادی وارد میدانی شدیم موفق بودیم و این روحیه تنها مختص شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیست، جوانان دهه‌های سوم انقلاب با الگوگیری از شهدا کشور را به پیش می‌برند.

این مقام عالی انتظامی روحیه جهادی و شهادت‌طلبی را یکی از دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب دانست و گفت: وقتی جوانان ایران متوجه شدند دشمن در صدها کیلومتر آن طرف‌تر به اهل بیت اهانت می‌کند راهی سوریه و عراق می‌شود و به عشق خدا و رهبر انقلاب از اهل‌البیت، امنیت کشور و مظلومیت سایر کشورها دفاع می‌کند و برای استقلال و عزت کشور می‌جنگد.

وی با بیان اینکه کسانی که در نیروی انتظامی مشغول خدمت هستند مجاهدان فی سبیل‌اللهی بودند که در راه خدمت صادقانه تلاش میکنند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه در باب شهادت در نیروی انتظامی باز است بیان داشت: نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها استقرار گرفته، از مبارزه با ورود مواد مخدر تا مبارزه با اشرار حضور داشته است.

وی اظهار داشت: برای امنیت کشور جان می‌دهند و افتخار ما این است که برای امنیت کشور قدم بر می‌داریم.

اشتری ادامه داد: ۱۴ هزار شهید نیروی انتظامی تقدیم کردیم که ۸ هزار آنها در دفاع مقدس و مابقی در تامین امنیت کشور جان خود را اهدا کردند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروی دفاعی ما در خدمت اقتدار کشور است بیان داشت: قدرت دفاعی ما قدرت برتر است، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج همه خود را سرباز رهبر معظم انقلاب می‌دانند.

وی افزود: اگر نبود، قدرت دفاعی و روحیه جهادی نیروهای مسلح دشمن طمع می‌کرد به کشور، عامل بازدارنده دشمن و عامل برتری ما نیروی جهادی و با اخلاص است.

وی اذعان داشت : وی با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از شهدا و خانواده آن‌هاست بیان داشت: برگزاری این برنامه‌ها باعث یادگیری درس زندگی و روحیه جهادی است.

سردار اشتری یادآور شد:رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری خط شکن بودند و افرادی بوده که تمام وجودشان لبیک گفتن به فرمان امام، مردم غیور، شهید پرور و ولایت مدار و شائن آن ها این است که خدمت می کنیم .

وی با تاکید بر اینکه رمز پیروزی ما تا الان اطاعت از ولی فقیه و رهبرمان بوده بیان داشت: خیر دنیا و آخرت در تبعیت از رهبر است.

سردار اشتری بیان داشت:اشراف رهبر بر مسائل از ما بیشتر است و ایشان بر مسائل احاطه کامل دارد، در هر سطحی که مسئولین می روند باید بدانند ما رهبری داریم که به غیر از آنکه مرجع و ولی ماست ، آگاه به موضوعات و مدیر قوی برای اداره کشور است ، اگر رهبر مطلبی را عنوان میکند به خیر و صلاح کشور است.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب پدری دلسوز برای کشور هستند یادآور شد: ما امروز در دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم ، ۴۰ سال را با تمام تهدیدات و چالش ها پشت سر گذاشته ایم ، دشمنان تمام سعی خود را کردند تا در ایران انحراف ایجاد کنند، شاید محاسباتشان درست نبود آن ها نمیدانند که مردم حساب موضوعات اقتصادی را جدا از نظام می دانند و میدانند که پاسداری از انقلاب و حمایت از رهبری بحث دیگری است.

وی گفت: منشور نیرو انتظامی باید پیام رهبر انقلاب را که به عنوان گام دوم مطرح کردند در هفت بندی که توصیه شده  سر لوحه کارش قرار دهد.

انتهای پیام / ۱۰۲۰ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۱:۳۴

28 Dec 2019