کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

امنیت داخلی کشور را مدیون رشادت‌های نیروی انتظامی هستیم

23 اسفند 1397 ساعت 10:59

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اگر امروز امنیت داریم نتیجه ایثار رزمندگان است و ما امنیت داخلی کشور را مدیون رشادت‌های نیروی انتظامی هستیم.


به گزارش جهانبین نیوز; اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در سومین یادواره یکصد و چهل و سه شهید فرماندهی انتظامی و شهدای مدافع حرم استان اظهار کرد: همه ما وابسته به شهداییم اما آن‌هایی که از نزدیک شرایط را حس کرده‌اند حال خانواده شهدا را بهتر می‌دانند.

وی با تاکید بر اینکه کارشناسان معتقد هستند هر توسعه و میشرفتی در سایه نظم و امنیت میسور است بیان داشت: تامین امنیت فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و بویژه امنیت مرزی بسیار مهم است.

عباسی اضافه کرد: دشمنان به دنبال از بین بردن امنیت در ایران هستند تا مردم را ناراضی کنند و کتبی و مجازی مردم را به کف خیابان‌ها بکشانند.

وی اضافه کرد: اگر امروز امنیت داریم نتیجه ایثار رزمندگان است و ما امنیت داخلی کشور را مدیون رشادت‌های نیروی انتظامی هستیم، نیروی انتظامی خود به‌ اندازه یک دولت فعالیت دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اگر در جامعه نظم و انضباط نباشد هرچه پول خرج کنیم بی‌فایده است یادآور شد: پلیس فتا یکی از حوزه‌های فعالیت نیروی انتظامی است که اگر فضای مجازی را مدیریت نکند بیانیه‌ها و اطلاعیه‌های ضدنظام صادر می‌شود.

وی افزود: تلاش دشمن برای نابودی کشور و نظام بالاست و اگر آگاهی نیروهای امنیتی و انتظامی نبود با توطئه‌های یک سال اخیر دشمن ممکن بود کشور نابود شود.

عباسی تاکید کرد: این استان یکی از استان‌های امن است.

انتهای پیام/ ۱۰۲۶جش


کد مطلب: 41569

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41569/امنیت-داخلی-کشور-مدیون-رشادت-های-نیروی-انتظامی-هستیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir