۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۴۱۵۶۵

طرح ذخیره سازی میوه شب عید به منظور تنظیم بازار و تعادل قیمت اعمال می شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از تامین و ذخیره سازی بیش از یکهزار و ۵۰ تن میوه مورد نیاز شب عید استان در انبارهای سردخانه ای خبر داد.
طرح ذخیره سازی میوه شب عید به منظور تنظیم بازار و تعادل قیمت اعمال می شود
ذبیح الله غریب رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد:از تامین و ذخیره سازی بیش از یکهزار و ۵۰ تن میوه مورد نیاز شب عید استان در انبارهای سردخانه ای خبر داد.

دکترغریب افزود: از این مقدار میوه ذخیره شده ۷۰۰ تن پرتقال است که به تناسب محصولات از باغداران شمال و جنوب کشور خریداری و به استان انتقال یافته است.

وی میزان سیب درختی ذخیره شده برای شب عید استان را بیش از۳۵۰ تن برآورد و تصریح کرد: تمامی سیب مورد نیاز استان ذخیره سازی شده است.

غریب افزود : طرح ذخیره سازی میوه شب عید به منظور تنظیم بازار و تعادل قیمت اعمال می شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ، تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، در روزهای پایانی سال هیچگونه کمبودی در تامین میوه و دیگر مایحتاج خوراکی پرمصرف وجود ندارد.

وی تاکید کرد: طبق برنامه سال گذشته عاملان فروش در شهرستانهای مختلف در روزهای پایانی سال تعیین ، تا میوه ذخیره سازی شده با قیمت مصوب ۲۰ درصد زیر قیمت بازار در بیش از ۹۷ غرفه توزیع شود.

غریب افزود: با برنامه ریزی انجام شده توزیع میوه در شهرستان های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری در هفته پایانی سال آغاز می شود و تا ۱۵ فروردین سال ۹۸ ادامه می یابد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۱۰۰ ناظر که برای جلوگیری از هرگونه تخلف در توزیع میوه شب عید دراستان بر بازار نظارت می کنند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۷:۲۸

30 Dec 2019