۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۴۱۵۵۱
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری:

خیرین مدرسه ساز با خدا معامله میکنند

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: خیرین مدرسه ساز پیش قدم در توسعه و رشد علم و دانش کشور هستند و تجارتی با خداوند متعال است.
خیرین مدرسه ساز با خدا معامله میکنند
به گزارش جهانبین نیوز، فرحناز قائد امینی هارونی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری در همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز با بیان اینکه پندار نیک و گفتار نیک شاخصه اصلی وجودی انسان است، گفت: خیرین مدرسه ساز دارای ویژگی های زیبا و نودوستانه ای هستند که با هم دلی و یکرنگی می توانند نقش عظیمی در توسعه آموزش و پروش داشته باشند.

قائد امینی خیرین مدرسه ساز را متولیان دنیایی شاد و گرم برای دانش آموزان دانست و گفت: هیچ کسی نمی تواند زیبایی دنیایی که به دست خیرین برای دانش آموزان ساخته می شود را درک کند مگر اینکه خود فرد در این راه قدم بردارد و آن را درک کند.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری مدرسه سازی و گره گشایی از مشکلات دانش اموزان را تجارتی بی بدیل با خدا دانست و گفت: اجر این کارها اخروی بوده و هیچ کسی نمی تواند اجر این کارها را جبران کند.

قائدامینی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز پیش قدم در توسعه و رشد علم و دانش کشور هستند، افزود: خیرین مدرسه ساز نقش مهم و تأثیرگذاری در جهت رفع مشکلات آموزشی دارند.

وی همدلی، همبستگی و همیاری ومداومت ارتباط بین خیرین را الزامی دانست و گفت: باید نه تنهاهر روز در این تجارت بهتر ظاهر شویم بلکه دیگران را برای این امر خداپسندانه و نودوستانه تشویق کرده و وارد این عرصه کنیم.

پروانه ارزانش رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو شهرکرد نیز در این همایش ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شایسته و بی بدیل خیرین گفت: خیرین مدرسه ساز دلواپستانی هستند که همیشه و همه جا پیشگام بوده و در هر عرصه ای به خوبی درخشیدند.

ارزانش به نقش خیرین در این همایش اشاره و گفت: این همایش نیز به دست خود خیرین برپاشده و در واقع متولیان برپایی آن ها هستند.

وی به برپایی جنگ شادی برای دانش اموزان اشاره و گفت: با برپایی این برنامه توانستیم  بیش از 13میلیون تومان جمع آوری کرده و امیدواریم تا قبل از عید در قالب هدایایی به دست دانش اموزان درتمامی مدارس برسد.

ارزانش آموزش محبت و همدلی و همراهی، را تکالیف شب عید دانش اموزان خواند و گفت: این تکلیف بهترین تکلیفی است که می توانیم برای دانش اموزان تعیین کنیم.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۱:۴۲

5 Jan 2020