۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۴۱۵۱۰
در چهارمحال و بختیاری:

اختتامیه جشنواره شاهنامه‌خوانی مناطق زاگرس‌نشین کشور برگزار شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اختتامیه یازهمین جشنواره شاهنامه‌خوانی و نقالی در شهرستان لردگان برگزار شد.
اختتامیه جشنواره شاهنامه‌خوانی مناطق زاگرس‌نشین کشور برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ جواد کارگران شامگاه سه‌شنبه در اختتامیه یازدهمین جشنواره شاهنامه‌خوانی و نقالی مناطق زاگرس نشین کشور اظهار داشت: تعداد ٤٩ اثر به بخش اصلی جشنواره راه یافت که ٣٧ اثر در بخش نقالی و ١٢ اثر در بخش شاهنامه‌خوانی بود.

وی افزود: بخش نقالی در ٥ رده سنی و شاهنامه‌خوانی در رده سنی زیر ٣٠ سال و بالای ٣٠ سال برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شاهنامه، شناسنامه ملی کشور ایران است و مردم کشور ما علاقه زیادی به شاهنامه‌خوانی دارند، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان لردگان پتانسیل و ظرفیت خوبی در بحث شاهنامه‌خوانی دارد و این شهرستان در این حوزه به یک نشان در کشور تبدیل شده است.

کارگران با اشاره به یازدهمین سال برگزاری جشنواره شاهنامه‌خوانی در شهرستان لردگان تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از اولین جشنواره تاکنون با این شهرستان همکاری داشته و شاهد برگزاری ١١ دوره متوالی این جشنواره در شهرستان می‌باشد.

وی ادامه داد: ما در تلاش هستیم این جشنواره را در دوره‌های بعد در مکان استاندارد و فرهنگسرای مناسب در شهر لردگان برگزار کنیم و شرایط لازم را در جهت تقویت آن فراهم کنیم.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۶:۴۰

30 Dec 2019