۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۴۱۵۰۴
مديرکل تعزيرات حکومتي استان چهارمحال و بختياري:

علاوه بر پلمپ و نصب پرچم با صنوف متخلف برخورد می شود

مديرکل تعزيرات حکومتي استان چهارمحال و بختياري گفت: تعزيرات حکومتي از تاريخ 15 اسفند بازرسي‌هاي خود را شروع و تشديد مي‌کنند تا واحدهاي صنفي قوانين و مقررات را رعايت کنند و در صورت تخلف با پلمپ و نصب پرچم با آن‌ها برخورد مي‌شود.
علاوه بر پلمپ و نصب پرچم با صنوف متخلف برخورد می شود
محمدرضا عمرون در اولين جلسه کمسيون هماهنگي امور تعزيرات حکومتي در شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: با توجه به اينکه آخر سال است و مردم در اسفندماه براي خريدهاي پاياني و سال نو اقدام مي‌کنند تعزيرات حکومتي نيز اقداماتي را انجام داده و خواهد داد.

مديرکل محترم تعزيرات حکومتي استان در ابتداي جلسه مقدمه‌اي پيرامون چگونگي تأسيس سازمان و مستند قانون تشکيل جلسه کمسيون هماهنگي امور تعزيرات حکومتي بيان نموده و فعاليت سازمان در حوزه پيشگيري از وقوع تخلفات را تشريح وبر ضرورت آموزش اصناف، آموزش بازرسان و اطلاع‌رساني به مردم نسبت به حقوق خود تأکيد و آمار فعاليت‌هاي انجام‌شده را ارائه و خواستار همکاري و تعامل بيشتر دستگاه‌هاي ذي‌ربط گرديد.

وي در ادامه افزود: تعزيرات حکومتي از تاريخ 15 اسفند بازرسي‌هاي خود را شروع و تشديد مي‌کنند تا واحدهاي صنفي قوانين و مقررات را رعايت کنند و در صورت تخلف پلمپ مي‌شوند.

وي خاطرنشان کرد: تشکر مي‌کنيم از صنوفي که قوانين و مقررات را رعايت مي‌کنند و صنوف متخلف را علاوه بر پلمپ و نصب پرچم با آن‌ها برخورد خواهد شد.
 
وي  بيان داشت: از مردم تقاضا داريم اگر تخلفي مشاهده کردند حتماً اعلام کنند و مطمئن باشند رسيدگي و نتيجه هم اعلام مي‌شود.
 
انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۶:۲۹

30 Dec 2019