۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۴۱۵۰۳
مديرکل آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختياري؛

گستردگی چتر آموزش وپرورش تمام دستگاه ها و نهادها را در برمي گيرد

مديرکل آموزش وپرورش چهارمحال و بختیاری گفت: همه بايد در خصوص تعليم وتربيت دانش آموزان به عنوان سرمايه هاي جامعه تلاش و کوشش نماييم و تمام نگاه ها بايد به آموزش وپرورش ويژه باشد تا بتوان جامعه اي شايسته سالار و عاري از آسيب هاي اجتماعي داشته باشيم.
گستردگی چتر آموزش وپرورش تمام دستگاه ها و نهادها را در برمي گيرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرحنازقائداميني  مدير کل آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختياري، امروز در مراسم بزرگداشت هفته امور تربيتي درجمع فرهنگيان شهرستان لردگان اظهار داشت: قطعاً استمرار و بقاي هر جامعه اي بسته به پاسداشت ارزش ها ،آرمان ها وعملکرد هاي آن جامعه است. اگر ما بتوانيم ارزش ها و آرمان ها خود را نگه داريم و به نسل آينده انتقال دهيم آن موقع است که تمدن ما پا برجا مي ماند.

قائداميني افزود: امروزه نگهداري از تمدن درسايه تعليم و تربيت است که در مدارس ما شکل مي گيرد و اين مهم اگرچه به دست همه معلمان وساير همکاران است ،اما به طور خاصه در دستان شما همکاران حوزه امور تربيتي است که شکل مي گيرد.

وي تصريح کرد: ما وظيفه داريم در گام دوم انقلاب آرمان ها و ارزش ها را به نحوه احسن به نسل آينده انتقال دهيم و حفظ دستاوردهاي انقلاب از ضروريات است.

 مديرکل آموزش وپرورش استان گفت: ازجمله صفات خداوند، دانايي، توانايي و مهرباني است و اهداف ما در آموزش وپرورش به اين صفات معطوف مي شوند تا بتوانيم انساني در تراز سند تحول بنيادين آموزش وپرورش تربيت نماييم.

قائداميني بيان داشت: معلمان و مربيان قدر خود را بدانيد، درجايگاه بسيار ارزشمندي نقش ساز هستيد و معلمي قداستي دارد که درهيچ منصبي پيدا نمي شود و ما به وجود تک تک معلمين خود افتخار مي کنيم که از همه هستي خود مي گذرند تا دانش آموزانشان شکوفا بشوند.

وي خاطرنشان کرد: سعي کنيم شرايطي را در مدارس فراهم کنيم که همه دانش آموزان با هم رشد کنند. امروزه جامعه ما از آسيب هاي اجتماعي فراواني رنج مي بيند تنها راه برون رفت از اين وضعيت، اتصال دانش آموزان با مسائل معنوي مي باشد و نمازرا به عنوان اصلي ترين حلقه اتصال به خداوند، جدي بگيريم.

مديرکل آموزش وپرورش استان گفت: چتر آموزش وپرورش بسيار گسترده است و تمام دستگاه ها و نهادها را در برمي گيرد و همه بايد در خصوص تعليم وتربيت دانش آموزان به عنوان سرمايه هاي جامعه تلاش و کوشش نماييد و تمام نگاه ها بايد به آموزش وپرورش ويژه باشد تا بتوان جامعه اي شايسته سالار و عاري از آسيب هاي اجتماعي داشته باشيم.

وي در پايان بيان داشت: يکي از دلايل پاسداشت اين هفته يادآروري و تجديد ميثاق با آرمان هايمان است و اينکه فراموش نکنيم در کجا بوديم و مي خواهيم به کجا برويم .

انتهاي پيام/630 ل
 

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۶:۲۷

30 Dec 2019