کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

شليك ماموران پليس شهركرد سارق مسلح را متوقف کرد

13 اسفند 1397 ساعت 9:01

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در عمليات پليس شهركرد سارق مسلح حين تردد با يك دستگاه پرايد سرقتي در محدوده روستاي دستگرد امام زاده، دستگير شد.


سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ماموران گشت پاسگاه انتظامي دستگرد امامزاده ساعت چهار بامداد روز گذشته در سطح حوزه استحفاظي به يك دستگاه سواري پرايد با پلاك سرقتي مشكوك و به راننده دستور ايست دادند.

وي افزود: راننده خودرو بي‌توجه به دستور مكرر ايست پليس اقدام به فرار كرده و با يك قبظه اسلحه شكاري به طرف خودرو گشت پاسگاه شليك كرد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ماموران نيز با رعايت قانون به كارگيري سلاح به مقابله با سارق مسلح پرداختند و با شليك به لاستيك پرايد آن را متوقف كردند.

وی خاطرنشان كرد: با توقف خودرو، سارق به طرف زمين‌هاي كشاورزي اطراف متواري شد كه در نهايت ماموران با استفاده از شگردهاي پليسي متهم را دستگير و يك قبظه اسلحه شكاري غيرمجاز از وي كشف كردند.

غلامزاده در پايان با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي از همكاري مطلوب شهروندان با پليس براي برخورد قاطع و قانوني با مجرمان واستقرار امنيت قدرداني كرد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 41493

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41493/شليك-ماموران-پليس-شهركرد-سارق-مسلح-متوقف

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir