۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۴۱۴۹۳
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

شليك ماموران پليس شهركرد سارق مسلح را متوقف کرد

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در عمليات پليس شهركرد سارق مسلح حين تردد با يك دستگاه پرايد سرقتي در محدوده روستاي دستگرد امام زاده، دستگير شد.
شليك ماموران پليس شهركرد سارق مسلح را متوقف کرد
سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ماموران گشت پاسگاه انتظامي دستگرد امامزاده ساعت چهار بامداد روز گذشته در سطح حوزه استحفاظي به يك دستگاه سواري پرايد با پلاك سرقتي مشكوك و به راننده دستور ايست دادند.

وي افزود: راننده خودرو بي‌توجه به دستور مكرر ايست پليس اقدام به فرار كرده و با يك قبظه اسلحه شكاري به طرف خودرو گشت پاسگاه شليك كرد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ماموران نيز با رعايت قانون به كارگيري سلاح به مقابله با سارق مسلح پرداختند و با شليك به لاستيك پرايد آن را متوقف كردند.

وی خاطرنشان كرد: با توقف خودرو، سارق به طرف زمين‌هاي كشاورزي اطراف متواري شد كه در نهايت ماموران با استفاده از شگردهاي پليسي متهم را دستگير و يك قبظه اسلحه شكاري غيرمجاز از وي كشف كردند.

غلامزاده در پايان با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي از همكاري مطلوب شهروندان با پليس براي برخورد قاطع و قانوني با مجرمان واستقرار امنيت قدرداني كرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۴:۱۹

26 Dec 2019