۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۴۱۴۹۱
لردگان/

طرح تفصيلي شهر لردگان تا افق 1405 به تصويب رسيد

در نشست کميسيون ماده پنج قانون شوراي عالي شهرسازي و معماري چهارمحال و بختياري، طرح تفصيلي شهر لردگان با 741 هکتار و 40 هزار نفر جمعيت تا افق سال 1405 به تصويب رسيد.
طرح تفصيلي شهر لردگان تا افق 1405 به تصويب رسيد
به گزارش جهانبین نیوز؛ در نشست کميسيون ماده پنج قانون شوراي عالي شهرسازي و معماري چهارمحال و بختياري به رياست استاندار، طرح تفصيلي شهر لردگان با 741 هکتار و 40 هزار نفر جمعيت تا افق سال 1405 به تصويب رسيد.
 
استاندار چهارمحال و بختياري در اين نشست گفت: رعايت قوانين راه و شهرسازي، توجه به ضوابط و پرهيز از تغيير کاربري ها همواره مورد توجه مسئولان باشد.

عباسي افزود: تخلف در ساخت و سازهاي شهري استان که در دوره هاي گذشته با هر عنوان انجام شده، بايد بررسي و افراد خاطي معرفي شوند.

وي گفت: مسئولاني که در اين زمينه کوتاهي کردند و مجوز ساخت و ساز غيرمجاز در مسيل لردگان را صادر کردند، بايد در برابر قانون پاسخگو باشند.

عباسي يکي از دلايل بروز حوادث طبيعي در لردگان را گستردگي محدوده جغرافيايي بيان کرد و گفت: سيلاب اخير در اين شهرستان، خسارت هاي بالايي به بخش کشاورزي و حوزه راه ها وارد کرد.

طرح تفصيلي، طرحي است که براساس معيار‌ها و ضوابط کلي طرح جامع شهري و نحوه استفاده از زمين ها در محلات مختلف شهر با تعيين موقعيت و مساحت زمين براي هر يک از آن ها، شبکه عبور و مرور، ميزان تراکم جمعيت و ساختمان، اولويت‌هاي بهسازي، نوسازي، توسعه و حل مشکلات شهري و باتوجه به مدارک ثبتي مالکيت تهيه، و پس از تصويب اجرا مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /630ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۴:۱۵

26 Dec 2019