23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> از بين بردن حيا و عفت، مهم‌ترين برنامه دشمن است/ ازدواج‌ها بي‌تشريفات، بسياري از مشکلات را حل می‌کند | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۱۴۸۵
کارشناس مسائل اجتماعي

از بين بردن حيا و عفت، مهم‌ترين برنامه دشمن است/ ازدواج‌ها بي‌تشريفات، بسياري از مشکلات را حل می‌کند

کارشناس مسائل اجتماعي گفت: از بين بردن حيا و عفت، مهم‌ترين برنامه و طراحي دشمن است که تا اندازه‌اي هم موفق عمل کرده‌اند؛ بنابراين جهت حفظ و تقويت ارکان نظام خانواده بايد بيش‌ازپيش کارکرد.
از بين بردن حيا و عفت، مهم‌ترين برنامه دشمن است/ ازدواج‌ها بي‌تشريفات، بسياري از مشکلات را حل می‌کند
سجاد شهراني اين کارشناس مسائل اجتماعي در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز به سخنان مقام معظم رهبري در سالروز ولادت با سعادت ام‌الائمه حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره داشت که رهبر انقلاب اسلامي در سخنان خود با اشاره به اهميت و جايگاه موضوع خانواده، خاطرنشان کردند: نظام خانواده، سنت الهي است اما دشمنان بشريت که همان جريان سرمايه‌داري بين‌المللي و صهيونيستي است تصميم به نابودي بنيان خانواده در جهان گرفته‌اند، بنابراين بايد براي حفظ و تقويت ارکان نظام خانواده در جامعه، همت گماشته شود.
 
وي بيان داشت: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، ازدواج‌هاي ديرهنگام و سخت، فرزندآوري کم و ترويج پديده‌هاي زشتي همچون ازدواج‌هاي سفيد را که سياه‌ترين ازدواج است، به همراه تلاش براي از بين بردن حيا و عفت از موارد و زمينه‌هاي در خطر قرار گرفتن نظام خانواده برشمردند.

شهرانی تأکيد کردند: ايجاد زمينه براي طهارت و پاکيزگي جوان، مؤثرترين راهکار جهت مقابله با توطئه‌ها و حفظ انقلاب و نظام جمهوري اسلامي است.

وي ازدواج ديرهنگام را ازجمله برنامه دشمن عنوان کرد و گفت: ترويج اين مسائل در جامعه و از بين بردن حيا و عفت، مهم‌ترين برنامه و طراحي آن‌هاست که تااندازه‌اي هم موفق عمل کرده‌اند؛ بنابراين جهت حفظ و تقويت ارکان نظام خانواده بايد بيش‌ازپيش کارکرد.
 
از اول، پايه زندگي را بر اساس سادگي و ساده زيستي بگذاريد
 
اين کارشناس مسائل اجتماعي در چهارمحال و بختیاری به عمده (موانع ازدواج) اشاره داشت و گفت: موانع فرهنگي، عادت‌ها، تفاخرها، تکاثرها، چشم و هم‌چشمي‌ها، تجمل‌طلبي‌ها، اين‌ها است که يک مقدار نمي‌گذارد آن کاري که بايد انجام گيرد، صورت پذيرد، بايد شما و خانواده‌هايتان اين گره‌ها را بازکنيد. من از ازدواج‌هاي دانشجويي که هرسال برگزار مي‌شود، بسيار خشنود و خرسندم، اگر عادت کنند که ازدواج‌ها را ساده، بي پيرايه و بي تشريفات انجام دهند، فکر مي‌کنم که بسياري از مشکلات حل خواهد شد.

وي به اساس ازدواج در اسلام؛ که سادگي مي‌باشد اشاره و بيان داشت: اساس ازدواج در اسلام بر سادگي است، در اوايل انقلاب نيز همين‌طور بود، منتها متأسفانه اين فرهنگ تکاثر و تفاخر و سرمايه‌داري، يک‌خرده کار را مشکل کرد، متأسفانه بعضي از مسئولان هم با ازدواج‌هاي کذاييِ خانواده‌هايشان، مشکلاتي را درست کردند.
 
شهرانی به لزوم بناي زندگي بر سادگي و ساده زيستي هم اشاره داشت و گفت: در همه امور زندگي‌تان، سادگي را رعايت کنيد، اول هم از همين مراسم ازدواج است، ازاينجا شروع مي‌شود، اگر ساده برگزار کرديد، قدم بعدي هم مي‌شود ساده و الا شما که رفتيد آن مجلس کذايي، مثل اعيان و اشراف‌هاي زمان طاغوت را درست کرديد، بعد ديگر نمي‌توانيد برويد توي خانه کوچکي، مثلاً با وسايل مختصري زندگي کنيد. اين‌جور نمي‌شود. ديگر چون خراب‌شده و ازدست‌رفته است. از اول، پايه زندگي را بر اساس سادگي و ساده زيستي بگذاريد تا زندگي بر خودتان، بر کسانتان و بر مردم جامعه ان‌شاءالله آسان شود.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۴:۰۵

26 Dec 2019