کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جهاد و علم در کنار هم انسان را به درجه انبیاء می رسانند

6 اسفند 1397 ساعت 8:23

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: جهاد و علم در کنار هم انسان را به درجه انبیاء می‌رسانند، همانگونه که شهدای دانشجو در سنگر علم و دانش در جهاد و علم قدم گذاشتند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد شب گذشته  در دومین اجلاسیه دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری  با بیان اینکه شهدا  دانشجو هیچگاه از یاد نخواهند رفت، اظهار کرد: این برنامه با همکاری ارگان‌ها و دانشگاه‌های مختلف با حضور خانواده شهدای دانشجو، مسئولین، دانشجویان برگزار شد.

وی یادآور شد: این اجلاسیه با هدف گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ شهدا، آشنایی با شهدای دانشجو، ترغیب و تشویق دانشجویان برای مطالعه زندگی نامه و وصیت نامه شهدا، الگو پذیری از شهدا و تجلیل از خانواده شهدای دانشجو در استان برگزار شد.

رئیس کنگره شهدای دانشگاه با بیان اینکه برای برگزاری این برنامه ۲ ماه برنامه ریزی انجام گرفته است، تصریح کرد: شهدا برای حفظ وطن از همه جان و مال خود گذشتند تا ما امروز جوانمردی، جهاد و ایثار را از آنان بیاموزیم.

حجت و الاسلام والمسلمین صفی در ادامه بیان کرد:  چهارمحال و بختیاری ۷۲ شهید دانشجو را تقدیم انقلاب کرده است و این ۷۲ شهید ما را به یاد ۷۲ شهید کربلا می اندازند و نشان می دهند که راه خود را از عاشورا برگرفته اند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه خاطر نشان کرد: جهاد و علم در کنار هم انسان را به درجه انبیاء می‌رسانند، همانگونه که شهدای دانشجو در سنگر علم و دانش در جهاد و علم قدم گذاشتند.

وی بیان داشت: شهدا در سنگر علم و درسنگر جبهه مقاومت در برابر دشمنان اسلام ایستادن و نتیجه آن اقتدار جمهوری اسلامی ایران و آنچه ترس به اندام دشمن می اندازد می باشد.

انتهای پیام/1029ج

 


کد مطلب: 41432

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41432/جهاد-علم-کنار-هم-انسان-درجه-انبیاء-می-رسانند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir