۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
کد مطلب : ۴۱۴۱۵
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تروریست‌ها سیلی محکمی از ایران خواهند خورد/ شهدا مایه برکت و تزریق نورانیت به جامعه هستند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن به گمان خود با این کار می‌خواهد به نظام اسلامی ضربه وارد کند اما باید بداند نه‌تنها هیچ ضربه ای وارد نکرده بلکه قدرت و اراده ما را افزایش داده است اما همانطور که قبلا از ایران سیلی خوردند امروز نیز دوباره سیلی محکمی خواهند خورد.
تروریست‌ها سیلی محکمی از ایران خواهند خورد/ شهدا مایه برکت و تزریق نورانیت به جامعه هستند
به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری عصر امروز در مراسم هفتمین روز شهادت شهید یونس امیری در روستای دهنو با بیان اینکه حادثه تروریستی زاهدان جوانان خدمتگزار بسیاری را از ما گرفت اظهار کرد: از دست دادن این جوانان برای کشور سخت است اما این شهدا به جایگاه رفیعی دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه از برکت این شهدا نورانیت به جامعه تزریق می‌شود اضافه کرد: شهدا زنده هستند و آثار بسیاری در جامعه دارند.
 

امام جمعه شهرکرد گفت: شهید امیری و شهدای حادثه زاهدان راه را برای جامعه روشن کردند و به جامعه نورانیت می بخشند و راه را مدام و مستمر برای جامعه ترسیم و باز می کنند.

نکونام تاکید کرد: دشمن به گمان خود با این کار می‌خواهد به نظام اسلامی ضربه وارد کند اما باید بداند نه‌تنها هیچ ضربه ای وارد نکرده بلکه قدرت و اراده ما را افزایش داده است اما همانطور که قبلا از ایران سیلی خوردند امروز نیز دوباره سیلی محکمی خواهند خورد.
 

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: تروریست‌های از کشورهای دیگر خط می‌گیرند و حمایت می شوند اما باید بدانند، نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه دلیر ایران محکم و استوار ایستاده و انتقام خون شهدای‌مان را از آنان خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: دشمنی دشمن چهل سال است که ادامه دارد و ما همواره شاهد یاوه‌گویی‌ها و عربده‌کشی‌های دشمنان هستیم اما بحمدالله انقلاب اسلامی بالنده‌تر از گذشته است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه شهادت مختص امروز نیست یادآور شد: ما از قبل و بعد از انقلاب شهدای بسیاری تقدیم کردیم شهادت در راه انقلاب فقط مختص به امروز نیست بلکه از قبل انقلاب شهدای بسیاری را تقدیم نظام کردیم.
 

نکونام ادامه داد: مردم شهیدپرور ایران از مسئولان انتظار دارند حافظ نظامی باشند که بر روی خون شهدا شکل گرفته و اجازه ندهند این نظام آسیب ببیند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مردم انتظار دارند نطزام در عرصه اقتصادی قوی و مستحکم شود و همانند عرصه‌های دفاعی و نظامی قدرت و قوت بگیریم.

نکونام گفت: مردم انتظار دارند مسئولان زمینه معیشت‌شان را فراهم سازند و برای گذران زندگی‌شان در تنگنا قرار نداشته باشند. امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه ملت ایران سوءمدیریت برخی مسئولان را به پای اصل نظام نگذاشته و با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که سختی‌ها و مشکلات و بی‌مدیریتی‌ها را به اصل نظام گره نمی‌زنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۰:۴۷

27 Dec 2019