کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نمایشگاه نقاشی خط "جان عُشاق" در نگارخانه شهید شهرانی شهرکرد گشایش یافت

30 بهمن 1397 ساعت 8:17

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از افتتاح نمایشگاه آثار نقاشی خط "جان عشاق" در نگارخانه شهید شهرانی شهرکرد خبر داد.


شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: این نمایشگاه شامل ١٢ اثر از آثار نقاشی خط الهه حیدری می باشد که در طول چهار سال به طراحی آن ها پرداخته است و امروز (٢٩ بهمن ماه جاری) با حضور معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افتتاح شد.

وی در ادامه گفت: آثار موجود در این نمایشگاه با موضوع آثار و اجراهای استاد همایون شجریان در قالب نقاشی خط و با تکنیک اکریلیک روی بوم می باشند.

فرجی افزود: نقاشی خط های اجرا شده در این نمایشگاه هنر تلفیقی هستند هنری که در بر دارنده شعر، خاطره، نقاشی و موسیقی می باشند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: این آثار از موسیقی الهام گرفته و خلق شده اند و احساس هنرمند در ذره ذره رنگ ها نقش بسته است.

نمایشگاه نقاشی خط "جان عُشاق" از ٢٩ بهمن ماه جاری لغایت ٤ اسفند ماه از ساعت ٩ الی ١٢ و ١٦ الی ١٨ پذیرای علاقمندان می باشد.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 41398

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41398/نمایشگاه-نقاشی-خط-جان-ع-شاق-نگارخانه-شهید-شهرانی-شهرکرد-گشایش-یافت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir