۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۴۱۳۸۹
فرمانده نیروی انتظامي شهرستان لردگان خبر داد

جلوگیری از خروج ۳۲۰ راس دام فاقد مجوز از چهارمحال و بختياري

فرمانده نیروی انتظامي شهرستان لردگان گفت: در عمليات ماموران اين فرماندهي در محور اصلي شهر آلوني از خروج ۳۲۰ راس دام فاقد مجوز به ارزش ۹ ميليارد و ۶۰۰میلیون ريال جلوگيري شد.
جلوگیری از خروج ۳۲۰ راس دام فاقد مجوز از چهارمحال و بختياري
سرهنگ سیروس میرزایی فرمانده نیروی انتظامي شهرستان لردگان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بنابر تدابیر فرماندهی ناجا در رابطه با برخورد قاطعانه با هرگونه قاچاق دام و درپي دريافت خبري مبني‌بر خروج قابل توجه دام از شهرستان لردگان به مقصد یکی از استان‌های همجوار، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان لردگان قرار گرفت.

وي افزود: پس از هماهنگي با مقام قضائي ماموران انتظامی بخش خانميرزا طي عمليات ايست و بازرسي در محور اصلي شهر آلوني دو دستگاه كاميون کشنده و يك دستگاه کامیون حامل دام را متوقف کردند.

فرمانده نیروی انتظامي شهرستان لردگان خاطرنشان كرد: در بازرسي از اين خودروها ۳۲۰ راس دام (گوسفند) فاقد مجوز به ارزش ۹ ميليارد و ۶۰۰ میلیون ريال كشف و سه نفر در این زمینه دستگير شد.

میرزایی با بیان اینکه پس از هماهنگي‌هاي قضایی کليه خودروها توقيف و به همراه احشام کشف شده جهت سير مراحل قانوني به دامپزشکي شهرستان لردگان انتقال داده شدند به دامداران توصيه كرد: هرگونه جابه جایي دام بايد با اخذ مجوز از دستگا‌ه‌هاي مسئول صورت پذيرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۰:۱۷

30 Dec 2019