۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۴۱۳۷۲
امام‌جمعه فارسان

هرکجا که مسئولان ما عقب‌نشيني کردند دشمنان جسورتر شدند

امام‌جمعه فارسان گفت: هرکجا که مسئولان ما عقب‌نشيني کردند و به‌جاي مردم از روي ترس سخني گفتند و منافقانه رفتار کردند دشمنان جسورتر شدند ما نبايد اميد داشته باشيم کساني که باروح نفاق زندگي مي‌کنند، بتوانند باري از دوش ما بردارند.
هرکجا که مسئولان ما عقب‌نشيني کردند دشمنان جسورتر شدند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز از فارسان، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهر فارسان گفت: شهادت تعدادي از پاسداران عزيز را در حمله تروريستي تسليت عرض مي‌کنم و از بنرها نصب‌شده در نماز جمعه امروز تقدير و تشکر را دارم.

وي به بررسي FATF در مجمع تشخيص نظام اشاره داشت و تصريح کرد: در مورد FATF چند نکته را متذکر مي‌شوم و حساسيت‌هاي فراوان دارد و بايد با حفظ احترام اعضاى مجمع و احترام به نظر نهايي آن‌ها براى موفقيت آن‏ها دعا كنيم تا از اين آزمون، سربلند بيرون آيند. واقعاً جاي تعجب است چگونه کسي که نماينده يک ملت عزتمند و مقتدر است کاري انجام مي‌دهد که دور از عقل، منطق، ايمان، سياست، هوشمندي و بصيرت است.

وب بيان داشت: برخي از نمايندگان مجلس برخلاف منافع ملي و استقلال کشور و ملت، برخلاف سوابق انقلابي و آرمان‌هاي شهداي به خون خفته‌يِ مظلومِ انقلاب و اسلام اين اجازه را به خود دادند و FATF را به تصويب رساندند.

وي گفت: اما اعتقاد راسخ داريم که تصويب FATF در مجلس فقط و فقط اقدام کنندگانش را خوار و ضايع مي‌کند کشوري که CFT را به تصويب مي‌رساند، در حقيقت مي‌پذيرد که هرگونه حمايت و کمک به تروريست‌ها ممنوع است؛ در وهله نخست ممکن است اين‌گونه تصور شود که مگر ما حامي تروريست هستيم که از تصويب آن نگران باشيم!

وي بيان داشت: ازنظر ما تروريست‌ها منافقيني هستند که حزب جمهوري اسلامي را منفجر کردند، دفتر نخست‌وزيري را منفجر کردند تروريست آن گروه جيش العدل است که پاسداران و رزمندگان سپاه را با حمله انتحاري چند روز پيش به شهادت مي‌رساند اما همين‌ها و همين گروه امروز موردحمايت امريکا و غرب قرار دارند و ازنظر آمريکايي‌ها و غربي‌ها تروريست محسوب نمي‌شوند.

امام‌جمعه فارسان گفت: آمريکايي‌ها با حمايت از منافقان با آن‌ها جلسه مي‌گيرند تا منافقان را جانشين حکومت اسلامي کنند؛ آن‌ها ده‌ها سال است که اين آرزو رادارند و بسياري از منافقان اين آرزو را به گور بردند و باقي آن‌ها نيز اين آرزو را به گور خواهند برد و جمهوري اسلامي هرروز مقتدرتر از گذشته به راه خود ادامه مي‌دهد.

وي تصريح کرد: درحالي‌که ما منافقان و مثل اين گروه کثيف جيش العدل را تروريست مي‌دانيم آمريکايي‌ها مي‌گويند آن‌ها خواهان دموکراسي هستند و مي‌خواهيم بر مردم ايران مسلط شوند. ما داعشي ها را تروريست مي‌دانيم چراکه عراق و سوريه را نابود کردند اما آمريکايي‌ها سيد حسن نصرالله، مردم لبنان، مبارزان يمن، سردار سليماني و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را تروريست مي‌دانند.

حجت‌الاسلام ملک پور بيان داشت: يك وهابى سعودى در جنايتى وحشتناك، كودك شيعه ۶ ساله را به جرم محبت به پيامبر اسلام (ص) و خاندان مطهرشان، در برابر چشمان مادرش در مدينه منوره حرم امن نبى مكرم اسلام، به شهادت رساند. رسانه‏هاى سعودى تلاش زيادى كردند كه اين مسئله را يك اتفاق معرفى كرده و راننده را بيمار روانى جلوه دهند اما شاهدان اين حادثه معتقدند قاتل كودك را تنها به جرم شيعه بودن و دوستدارى اهل‌بيت (ع) به شهادت رساند. شهادت زكرياى ۶ ساله يك اتفاق نبوده و تاريخ آل سعود مملو از اين اقدامات داعشى وار است. وهابيت حاكم بر عربستان، مهم‏ترين منبع فكرى تأسيس گروه تروريستى داعش و ديگر گروه‏هاى تكفيرى است.

وي اظهار داشت: بدين اندازه تعريف تروريست در نگاه ما و دشمنان انقلاب تضاد دارد چرا بايد اين مصوبه ننگين را امضا کرد؟ آيا نمايندگان ما بدون درک و فهم درست از اين موضوع اين مصوبه را در مجلس امضا کردند؟ عده‌اي ديگر هم معترف بودند که ترسيدند و امضا کردند، امام راحل (ره) فرموده‌اند، دشمن مثل حيوان درنده است و اگر فرار کنيم ما را تعقيب مي‌کند و اگر او را دنبال کنيم فرار خواهد کرد، مثل شرايط امروز که درحالي‌که فرار از منطقه هستند.

وي افزود: هرکجا که مسئولان ما عقب‌نشيني کردند و به‌جاي مردم از روي ترس سخني گفتند و منافقانه رفتار کردند دشمنان جسورتر شدند ما نبايد اميد داشته باشيم کساني که باروح نفاق زندگي مي‌کنند، بتوانند باري از دوش ما بردارند گاهي يکي از مسئولان برجسته کشور در دانشگاه با ضعف و زبوني به دانشجويان مي‌گويد اگر امريکا موشک خود را به سمت ما شليک کند ما چه‌کار بايد انجام دهيم! اين نگاه درحالي است که رهبري مي‌فرمايند اگر دشمن غلطي کند ما تلاويو و حيفا را با خاک يکسان مي‌کنيم.

امام‌جمعه فارسان در پايان گفت: روزي که قرار بود تيم هسته‌اي ايران براي مذاکره با امريکا و کشورهاي اروپايي حضور پيدا کند رئيس‌جمهور ما مي‌گويد خزانه ايران خالي است، متأسفانه اين نگاه ذليلانه عامل سوءاستفاده دشمن شد درحالي‌که ايران اسلامي صاحب قدرت و اقتدار است و ما اميرمومنان (ع)، سيدالشهدا (ع)، سابقه قدرتمندانه، تجهيزات موشکي و سيل جمعيت مسلمانان در داخل کشور که 22 بهمن در راهپيمايي حاضر شدند و سيل جمعيت در جهان را پشتيبان خودداريم.

به‌هرحال اميدواريم خداوند متعال توفيق خدمت و حراست از انقلاب عنايت کند
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۵:۰۸

29 Dec 2019