۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۴۱۳۶۷
کارشناس مسائل اقتصادی در چهارمحال و بختیاری:

مقام معظم رهبری داد عدالت میزنند/نجات اقتصاد ما تبادل با کشوررهای همسایه

کارشناس مسائل اقتصادی در چهارمحال و بختیاری گفت: اگر نگاه مسئولان ما به اینکه باید روابط خارجی با اروپا را ادامه دهیم عوض می شد ما میتوانستیم از ظرفیت کشورهای هماسیه نیز به خوبی استفاده کنیم.
مقام معظم رهبری داد عدالت میزنند/نجات اقتصاد ما تبادل با کشوررهای همسایه
بهروز مردانی نژاد کارشناس مسائل اقتصادی و مدرس دانشگاه در چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ما خوشبختانه در طی چهل سال اخیر در همه زمینه ها حرکت رو به رشدی داشته ایم اما متاسفانه با وضعیت اقتصادی مشکلاتی ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه اقتصادی ما مشکلاتی را به همراه داریم تصریح کرد: چنانچه فرمایشات مقام معظم رهبری را در خصوص اقتصاد مقاومتی نتوانیم جامع عمل بپوشانیم به شدت آسیب خواهیم دید.

مردانی نژاد ادامه داد: ما چاره ای نداریم جز اینکه از توان ، انرژی ، پتانسیل های داخلی ، روحیه جوانان استفاده کنیم و اتفاقا" راه حل هم همین جا است.

وی با اشاره به اینکه به کارگیری ظرفیت های موجود داخلی لازم و ضروری است بیان داشت: ما می توانیم در مسائل اقتصادی کشورمان همان طور که رهبر عزیزمان تاکید کرده است از جوانان اهل علم و دانش و همچنین شرکت های دانش بنیان استفاده کنیم .

مردانی نژاد با اشاره به اینکه ما باید اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم ادامه داد: ما باید از نگاه لیبرالی عبور کرده و نگاه ویژه به ظرفیت های داخلی داشته باشیم و بر اساس توانایی های داخلی برنامه ریزی کنیم .

همه قابلیت ها در کشور موجود است تنها یک مدیریت قوی میخواهیم

کارشناس اقتصادی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سرمایه ها و نیروی انسانی در کشور ما موجود است تاکید کرد: تنها یک مدیریت عالی میخواهیم تا تمام حلقه های موجود را بتواند بهم وصل کند.

مردانی نژاد با تاکید بر اینکه نگاه باید عوض شود بیان داشت: اگر نگاه مسئولان ما به اینکه باید روابط خارجی با اروپا را ادامه دهیم عوض می شد ما میتوانستیم از ظرفیت کشورهای هماسیه نیز به خوبی استفاده کنیم.

وی با اذعان بر اینکه تمام هم و غم دولت مردان ما شده کشورهای اروپا یادآور شد: باید تبادلات اقتصادی با کشورهای اروپایی را رها کنیم چراکه اینها آسیب می زنند و تبادلات را با کشورهای همسایه داشته باشیم تا بتوانیم اقتصاد را رونق ببخشیم.

مردانی نژاد تاکید کرد : ما نه تکنولوژی داریم و نه کالای صنعتی که کشورهای اروپایی بتوانند از ما بخرند.

وی با تاکید بر اینکه اشکال عمده ما بر این است که فرمایشات رهبرمان را همان طور که ایشان می فرمایند عملیاتی نمیکنیم و این خود ضربه بزرگی را به ما وارد می کند خاطر نشان کرد: دولت مردان ما دچار روزمرگی شده اند و همین امر موجب شده که فساد شکل گیرد و یک عده آدم زرنگ سوء استفاده کنند.

مردانی نژاد در پایان اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره داد عدالت را می زنند و برای اجرای فرمایشات حضرت آقا باید چهل سالگی دوم انقلاب را نیز همه باهم بسازیم.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۱:۵۴

28 Dec 2019