کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری ویژه‌برنامه "چهل سالگی هنر انقلاب اسلامی" در شهرکرد

14 بهمن 1397 ساعت 13:09

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ویژه‌برنامه "چهل سالگی هنر انقلاب اسلامی" در شهرکرد برگزار می‌شود.


سید حسین نژادحسینی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ویژه‌برنامه "چهل سالگی هنر انقلاب اسلامی" در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این ویژه‌برنامه به همت کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان و با همکاری بسیج هنرمندان استان، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانه مطبوعات و خبرنگاران استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

نژادحسینی موضوع این ویژه‌برنامه‌ها را تبیین دستاوردهای ٤٠ ساله انقلاب اسلامی استان در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه دانست و خاطرنشان کرد: حجت الاسلام دکتر امیر جعفری، سخنران این ویژه برنامه است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ارائه گزارشی از دستاوردهای ٤٠ ساله انقلاب اسلامی استان در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه استان، توسط جواد کارگران؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صورت می‌گیرد.

نژادحسینی اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و اهدای جوایز را از دیگر برنامه‌های این ویژه‌برنامه عنوان کرد.

ویژه برنامه "چهل سالگی هنر انقلاب اسلامی" امروز، ١٤ بهمن‌ماه جاری همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امام رضا (علیه السلام) میرآباد در شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 41295

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41295/برگزاری-ویژه-برنامه-چهل-سالگی-هنر-انقلاب-اسلامی-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir