۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۴۱۲۳۳

حرکت بی وقفه در چرخه تولید شادابی در بازار را به همراه دارد

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شرایط خاص روبه رو لازم است در چرخه تولید حرکتی وقفه داشته باشیم.
حرکت بی وقفه در چرخه تولید شادابی در بازار را به همراه دارد
به گزارش جهانبین‌نیوز؛  محمدکاظم منزوی سرپرست سازمان، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری امروز در مراسم تکریم رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحا و بختیاری اظهار کرد: امید است با همکاری و تلاش مجدامه تمام افراد و با توجه شرایط خاصی که در پیش رو است، شاهد حرکت بی‌وقفه‌ای در چرخه تولید، شادابی بازار و آرامش مردم باشیم.

سید نعیم امامی( رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان) در ادامه بیان کرد: در سال جاری که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، برنامه‌های مفصلی به منظور معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تدوین شده که بخشی از آن‌ها انجام شده و بخشی دیگر در آینده انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نوستالژی چهارمحال و بختیاری در گذشنه تنها یک کارخانه قند، کوره‌های اجرپزی و چند واحد تراشکاری بوده است اما در حال حاضر بیش از ۸۰۰ کارخانه در استان بنا به فراخور تولید محصول در حال فعایت هستند.

رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به تصویب سند آمایش سرزمین استان، تصریح کرد: در این سند پتانسیل اصلی استان گردشگری است، به طوری که صنایع مادر، در شرق، جنوب و جنوب شرق استان متمرکز شده و استان مستعد رشد و توسعه صنعت است.

امامی با اشاره به سهم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر اشتغال، تاکید کرد: در حوزه صنعت حدود ۲۱ هزار نفر، در حوزه اصناف حدود ۸۰ هزار نفر و در بخش معدن یک هزار و ۹۰۰ نفر مشغول به فعالیت هستند.

وی از بهره‌برداری از پتروشیمی لردگان در شهریورماه سال آتی و فاز دوم فولاد سفید دشت در آینده خبر داد و گفت: چهارمحال و بختیاری رتبه دوم تولید ورق فولادی در کشور و تنها تولیدکننده ورق خودرو در کشور محسوب می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: عمده تاکید بر حفظ وضع موجود است که بتوان با قوانین دست و پا گیر تولید را نگه داشت، امید است آینده بهتری برای کشور مخصوصا عرصه تولید رقم بخورد و تا زمانی که به تولید در کشور اهمیت ندهیم، شاهد اتفاقاتی مطلوبی نخواهیم بود.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات دکتر سید نعیم امامی قدردانی و  محمدکاظم منزوی به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۵:۵۷

27 Dec 2019