:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> تصویب ۴بانده کردن سه راهی بلداجی تا چغاخور | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۴۱۲۱۸
مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

تصویب ۴بانده کردن سه راهی بلداجی تا چغاخور

مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ۴ بانده کردن سه راهی بلداجی تا چغاخور تصویب شد که با اجرایی کردن این پروژه از حوادث ناگهانی جلوگیری می شود.
تصویب  ۴بانده کردن سه راهی بلداجی تا چغاخور
داریوش حسینی مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: رسیدگی به معظلات اراضی گندمان در دستور کار کارشناسان راه و شهرسازی قراردارد.

وی همچنین از تصویب ۴بانده کردن سه راهی بلداجی تا چغاخور خبر داد و ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن پروژه مذکور تا حدود زیادی از تلفات جانی و مالی این مسیر کاسته شود.

حسینی درخصوص بازنگری در طرح جامع و تفصیلی بلداجی مطالبی عنوان نمود واین بازنگری را در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر و ساماندهی ساخت وسازهای شهر بلداجی دانست.

لازم به ذکر است؛ طرح جامع شهری عبارت از طرح بلند مدتی است که در آن نحوه استفاده از اراضی و منطقه‌بندی مربوط به حوزه‌های مسکونی، صنعتی، بازرگانی، اداری و کشاورزی و تأسیسات و تجهیزات و تسهیلات شهری و نیازمندیهای عمومی شهری، خطوط کلی ارتباطی و محل مراکز انتهایی خط (ترمینال) و فرودگاه‌ها و بنادر و سطح لازم برای ایجاد تأسیسات و تجهیزات و تسهیلات عمومی مناطق نوسازی، بهسازی و اولویتهای مربوط به آن‌ها تعیین می‌شود و ضوابط و مقررات مربوط به کلیه موارد فوق و همچنین ضوابط مربوط به حفظ بنا و نماهای تاریخی و مناظر طبیعی، تهیه و تنظیم می‌گردد. طرح جامع شهر بر حسب ضرورت قابل تجدیدنظر خواهد بود. همچنین طرح تفصیلی، عبارت از طرحی است که بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع شهر، نحوه استفاده از زمین های شهری در سطح محلات مختلف شهر و موقعیت و مساحت دقیق زمین برای هر یک از آن ها و وضع دقیق و تفصیلی شبکه عبور و مرور و میزان تراکم جمعیت و تراکم ساختمانی در واحدهای شهری و اولویت های مربوط به مناطق بهسازی و نوسازی و توسعه و حل مشکلات شهری و موقعیت کلیه عوامل مختلف شهری در آن تعیین می شود و نقشه ها و مشخصات مربوط به مالکیت بر اساس مدارک ثبتی تهیه و تنظیم می گردد.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۰:۵۹

27 Dec 2019