۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۴۱۱۷۹

صرفه جویی حدود ۶۹ میلیون لیتر بنزین در استان چهارمحال و بختیاری

به ازای مصرف گاز طبیعی فشرده CNG در استان چهارمحال و بختیاری ۶۹ میلیون لیتر بنزین صرفه جویی شده است
صرفه جویی حدود ۶۹ میلیون لیتر بنزین در استان چهارمحال و بختیاری
جعفر سالاری نسب مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ از فروش ۶۹میلیون و ۸۲ هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده CNGدر مجاری عرضه CNGاستان در نه ماهه سال جاری خبر داد .

جعفرسالاری نسب تصریح کرد به ازای گاز طبیعی فشردهCNGمصرف شده در این بازه زمانی حدود۶۹میلیون لیتر بنزین در چهارمحال و بختیاری صرفه جویی شده است.

جعفر سالاری نسب گفت با پایش مستمر وضعیت عملکرد و تجهیزات فنی جایگاه های عرضه کننده گاز طبیعی فشرده CNG در سطح استان سوخترسانی در این بخش به مشتریان از وضعیت مطلوبی برخوردار است .

این مقام مسئول افزود با بازدید های ادواری توسط کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از جایگاه های عرضه سوخت CNG مطابق با چک لیست های سازمان استاندارد وضعیت فنی و خدمات رسانی این جایگاه ها پایش می شود و اقدامات لازم در جهت بهبود کیفیت عملکرد جایگاهای عرضه کننده سوخت CNG درخدمات به شهرواندان مورد تاکید و پیگیری قرار می گیرد .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد از شهروندان انتظار می رود کنترل های دوره ای مخازن سی ان جی خودرو و تعمیرات مربوط را در کارگاه های مجاز انجام دهند. و از هر گونه دست کاری غیر مجاز بر روی مخزن CNGخودرو خودداری نمایند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۲:۴۴

28 Dec 2019