۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۴۱۱۷۵
در چهارمحال و بختیاری:

بهره برداری ۳۳۱ کارخانه تا سال آینده

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۳۱ مورد از این کارخانه ها بیش از ۴۰ درصد پیشرفت دارند که تا یکسال آینده بهره برداری خواهند شد.
بهره برداری ۳۳۱ کارخانه تا سال آینده
به گزارش جهانبین نیوز؛  سید نعیم امامی رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد : هم اکنون هزار و ۶۷ کارخانه در استان با سرمایه گذاری ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در حال ساخت است که زمینه اشتغال۲۲هزار نفرفراهم می کند.

وی گفت: هم اکنون هزارو ۴۸ واحدهای صنعتی با سه هزارو۱۷۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری دراستان وجود داردکه ۲۱ هزارو۴۹۰ نفردر این واحد های صنعتی مشغول به کار هستند.

امامی گفت: در زمینه پروانه های بهره برداری ایجادی از نظرتعداد ۱۰۰ درصد ودرپروانه های بهره برداری توسعه ای ۳۴ درصد رشد داشته ایم که از نظر سرمایه گذاری این پروانه ها به ترتیب ۷۳ و۱۵۶ درصد رشد داشته ایم.

وی همچنین از معرفی هزار و۲۹۶ طرح به بانکهای عامل برای دریافت ۱۳۵۵۰۸۱ میلیون ریال تسهیلات روستایی عشایری خبرداد و گفت: از این تعداد ۸۳۱ طرح موفق به عقد قرارداد شده اند که ۴۷۱۳۴۱ میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده اند.

وی با اشاره به تحقق ۱۵۶ درصدی پرداخت تسهیلات روستایی –عشایری گفت: این طرح ها زمینه اشتغال ۳هزار و۹۸ نفر را فراهم می کنند.

سید نعیم امامی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران گفت: این استان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها یک کارخانه قند و چند کارگاه صنعتی پشم ریسی وآجرپزی داشته است در حالیکه هم اکنون علاوه بر شهرکها و واحدهای صنعتی و معدنی بسیار در زمینه تولید ۴۰ محصول در کشور شاخص است.

وی افزود: امسال هم درآستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی این سازمان به همراه گروههای هم خانواده برنامه های متنوعی دارد.

امامی گفت: برگزاری جشن هزار نفری، نمایشگاه دستاوردهای صنعتی، رونمایی از ۴۰ محصول شاخص، تجلیل از ۴۰ برند برتر صنعتی،معدنی و تجاری، ساخت و انتشارات کلیپ و محتواهای اینترنتی، برگزاری تورهای صنعتی و... از مهمترین برنامه این سازمان درایام الله پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۵:۳۹

26 Dec 2019