کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

سیاسی بازی وتقویت جناح ها آفتی بزرگ در برخی رسانه ها/بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی پایه های نظام را محکم می کند

22 دی 1397 ساعت 15:02

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اصحاب رسانه مراقب باشند که در وادی انحراف گرفتار نشوند و در مسیر تقویت جناح ها و بازی گری های سیاسی قرار نگیرند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری در دیدار با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز شهادت غلامرضا رهبر خبرنگار ایرانی و نماینده صداوسیما در عملیات کربلای ۵، به نقش اساسی رسانه در جامعه اشاره و گفت: در رسانه حتی اگر بتوانیم یک نفر یا یک تفکر را درمسیر انسانی و حق قرار دهیم توفیق بزرگی در محضر حق تعالی کسب میکنیم.

نکونام با بیان اینکه در این راه  کم یا زیاد بودن مخاطبان مهم نیست، تصریح کرد: انحراف یک نفر و ایجاد اعوجاج و تردید فکری گناه بزرگی است و همین امر حساسیت قلم رسانه ها و کاربزرگ آنها را نشان می دهند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری فعالیت اصحاب رسانه در نظام جمهوری اسلامی را از سایر ملل بسیار متفاوت دانست و افزود:در سایر کشورها رسانه ها اهداف حاکم رادنبال میکنند و مجبور از اطاعت حکومت هستند.

وی با اشاره به اینکه در رسانه‌های نظام اسلامی  هدف پیشبرد اهداف دینی و اسلامی است،خاطرنشان کرد: قلم زدن برای دین بسیار حساس بوده چراکه باید در محضر خداوند متعال پاسخگوباشیم.

نکونام با بیان اینکه دشمن به دنبال انحراف در دین است، ادامه داد: اصحاب رسانه باید در ابتدای امر یک دین‌شناس باشند و بداند که برای هر کلمه در محضر خداوند جوابگو هستند این باور به معاد است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری گفت: اصحاب رسانه مراقب باشند که در وادی انحراف گرفتار نشوند و در مسیر تقویت جناح ها و بازی گری های سیاسی قرار نگیرند.

نکونام بیان دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی یک تکلیف دانست، افزود: دشمن همت کرده تا با ناکارآمد نشان دادن نظام، پایه‌های جمهوری اسلامی را سست  و یأس را در میان مردم ترویج دهد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید دستاوردهای نظام چهل ساله به نمایش گذاشته شود، ادامه داد: باید این واقعیت به روشنی برای همه ترسیم و خدمات 40 ساله انقلاب در همه عرصه ها بیان شود.

وی با بیان اینکه کارآمدی نظام اسلامی، کارآمدی دین است، گفت: دشمن در تلاش است اسلام، عدل جهانی، ظهور امام زمان و ولایت را زیر سؤال ببرد و با ترویج فساد اخلاقی، جنسی و برگزاری مجالس غیر متعارف ارزش‌های دینی را نابود کند.

نکونام  آمریکا را شیطان بزرگ خواندو افزود: آمریکا با اصل نظام اسلامی مخالفت دارد و می‌خواهد کشور مانند گذشته تسلیم باشد.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 41159

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41159/سیاسی-بازی-وتقویت-جناح-آفتی-بزرگ-برخی-رسانه-بیان-دستاوردهای-انقلاب-اسلامی-پایه-های-نظام-محکم-می-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir