۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۴۱۱۵۴
امام جمعه لردگان در نماز جمعه لردگان گفت:

آمريكا هيچ اعتبارى ندارد/ لزوم رسيدگى مسئولين به معيشت مردم

امام جمعه لردگان با اشاره به سخنان رهبرى معظم انقلاب گفت: برخى در كشور تصور مى‌كنند كه آمريكايى‌ها از دستگاه تحليلى قوى و خطاناپذيرى برخوردار هستند، اين در حالى است كه غرب در حقيقت دچار خطاهاى استراتژيك و اشتباهات محاسباتى فراوانى است.
آمريكا هيچ اعتبارى ندارد/ لزوم رسيدگى مسئولين به معيشت مردم
 به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: شخصيت هر فرد به سه صورت شکل مي گيرد اول،وراثت، دوم: محيط و سوم تربيت،  پس اين سه شکل در زندگي حضرت زينب (س) وراثت پدر و مادر او حضرت علي (ع) و مادراوحضرت زهرا(س)تربيت يافته پيامبر اکرم(ص) و آن محيطي که آن حضرت پرورش يافته است پاکترين محيط بود.

وي افزود: حضرت زينب(س) قهرمان کربلاست روز پرستار را به همين خاطر گذاشته اند که بهترين پرستار در دنيا حضرت زينب (س) بود .

ايشان در ادامه گفت :مقام معظم رهبري در ديدارش با مردم قم بمناسبت 19 دي فرمودند و عنوان داشته اند که نگذاريد نقش محوري قم در همه زمينه ها کمرنگ شود.

وي همچنين به شکست هاي پي در پي آمريکا در منطقه گفت: آمريکا با افزايش تحريم ها و فشارهاي دروني قصد نا اميد کردند مردم ما را دارند که مردم بايد هوشيار باشند محاسبات امريکا را نقش برآّب کنند.
 
دستگاه محاسباتى دشمن خراب است‌
امام جمعه لردگان  به نكته مهم ديگرى كه رهبرى معظم انقلاب داشتند اشاره کرد و گفت: برخى در كشور تصور مى‌كنند كه آمريكايى‌ها و غربى‌ها از دستگاه تحليلى قوى و خطاناپذيرى برخوردار هستند كه در اين دستگاه تحليلى هر تصميمى كه غرب مى‌گيرد از دقت بالايى برخودار است و بر اين اساس تصور مى‌كنند كه نمى‌توان در برابر خواسته‌ها و نظرات غرب و طراحى‌هاى آمريكا ايستادگى كرد. اين در حالى است كه غرب در حقيقت دچار خطاهاى استراتژيك و اشتباهات محاسباتى فراوانى است كه در مقابله با نظام جمهورى اسلامى غالبا اين خطاهاى غرب بروز يافته است.
 
وي افزود: آنهاي که فکر مي کنند که تحليل آمريکا خيلي قوي است کافي است بعد از انقلاب را نگته کنند هرجا حرکتي و يا نقشه اي کشيده با شکست روبرو شد
 
خطيب جمعه لردگان تاکيد داشت: مهم‌ترين وظيفه‌ى مردم و مسؤولان، در كنار هوشيارى، تلاش براى تقويت اقتصاد كشور و توليد داخلى است
 
تاج زاد در ادامه گفت:  مقام معظم رهبري، شجاعت و عقلانيت را دو سلاح مبارزه با محاسبات آمريکا عنوان کردند.
همچنين ايشان تذکري به مسئولين جهت رفع مشکلات معيشتي مردم را دادند و گفت : مشکلات به مردم فشار مي آورد نظارتها را زيادتر کنيد وجلوي گراني ها و افزايش قيمتها را بگيريد.
 
امام جمعه لردگان شهادت شهداي هسته اي را گرامي داشت و گفت: دشمن نتوانست تحمل کند وايران هسته اي ببيند لذا با تحريک منافقين کور دل دست به شهادت مردان هسته اي ما زد که خون اين شهدا همه آنها را رسوا کرد .

وي ساروز ولادت حضرت زينب (س) و روز پرستار را گرامي داشت و به همه پرستاران اين روز را تبريک گفت .

ايشان 26 ديماه سالروز فرار شاه خائن را عنوان کرد و به مردم براي مبارزه با طاغوت شاهنشاهي تاکيد کرد و همچنين شهادت شهيد نواب صفوي اين مرد مبارز و انقلابي را ياد آور و تبريک گفتند.

انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۸:۲۷

28 Dec 2019