۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۱۱۱۶
امام جمعه لردگان:

بدانيد، آمريكا و برخى كشورها نظير آن، پايشان از اين منطقه قطع خواهد شد

امام جمعه لردگان با اشاره به پيش بينى مقام معظم رهبرى در 9 ماه گذشته گفت: پيش بينى مقام معظم رهبرى محقق گشته و آمريكايى‌ها ضمن اعلام واقدام به خروج از سوريه، اعلام خروج از افغانستان و عقب نشينى از حمايت از سعودى‌ها درجنگ يمن وديگر عرصه‌هاى منطقه، به ناتوانى در پيشبرد برنامه‌هايشان در منطقه غرب آسيا اذعان كردند. اين ها يعني شکست آمريکا...
بدانيد، آمريكا و برخى كشورها نظير آن، پايشان از اين منطقه قطع خواهد شد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعايت تقواي الهي اظهار کرد: همه ما بايد تقوا پيشه کنيم  و جزء راستگوترين افراد باشيم.

وي خطاب به مسئولين گفت: اين دنيا کوتاه است اگر مي خواهيد کاري انجام بدهيد به دروغ وعده ندهيد چراکه فرداي قيامت بيچاره و گرفتار مي شوديد.

تاج زاد افزود: متاسفانه جامعه امروز خيلي دچار غيبت کردن و دروغ گفتن است و اين جامعه مورد پستند امام زمان نيست.

وي با اشاره به فتواي حضرت امام (ره) بیان داشت: اگر کسي خوبي ديگري را هم بگويد و آن شخص راضي نباشد اين هم غيبت محسوب مي شود.
 
امام جمعه لردگان درخصوص انتصاب آيت الله لاريجاني به عنوان رياست مجمع تشخيص نظام گفت: انتصاب آيت الله صادق آملي لاريجاني به رياست مجمع تشخيص مصلحت نظام به اعتراف بسياري از صاحبنظران، انتصابي شايسته و بجا مي‌باشد، چراکه اين شخصيت برجسته، از جهات مختلف داراي نقاط قوت و مثبتي مي‌باشند که سوابق علمي، فقهي و شايستگي‌هاي مديريتي ايشان در طول يک دهه اخير در قوه قضائيه، خبرگان رهبري و شوراي نگهبان مويد آن مي‌باشد، لذا اميد است مجمع تشخيص با حضور ايشان منشاء تحولاتي در روند کارآمدي کشور باشند.
 
وي به وظايف مجمع تشخيص نظام اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، هشت وظيفه براي اين مجمع در نظر گرفته شده‌ است که چهار مورد آن دائمي و عمومي و چهار مورد ديگر حسب شرايط خاص و مقطعي مي‌باشد.

تاج زاد به وظايف دائمي مجمع اشاره نمود و یادآور شد: تشخيص مصلحت ميان نظرات مجلس شوراي اسلامي و شوراي نگهبان،  تهيه و پيشنهاد پيش‌نويس سياست‌هاي کلي نظام (جمهوري اسلامي) در اجراي بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسي، حل معضلات نظام با ارجاع از سوي مقام رهبري و اعلام نظر در مورد استفساريه‌هاي مربوط به مجمع تشخيص مصلحت نظام ازجمله وظايف دائمي مجمع تشخيص نظام است.
 
خطيب جمعه لردگان، روز دهم ارديبهشت ماه امسال رهبر معظم انقلاب اسلامى با اشاره به ناامنى و جنگ و درگيرى ناشى از حضور آمريكا در منطقه‌ى غرب آسيا، تأكيد فرمودند: بايد پاى آمريكايى‌ها از اين منطقه قطع شود و بايد از منطقه‌ى غرب آسيا بيرون بروند. ايشان اشاره داشتند آن كسى‌كه بايد از منطقه بيرون برود، آمريكا است و نه جمهورى اسلامى ايران، ما اهل اينجا هستيم و خليج فارس و غرب آسيا، خانه‌ى ما است اما شما، بيگانه و به‌دنبال اهداف خباثت‌آميز و ايجاد فتنه هستيد و  بدانيد، آمريكا و برخى كشورها نظير آن، پايشان از اين منطقه قطع خواهد شد.

وي افزود: اكنون با گذشت ۹ ماه از آن زمان، پيش بينى مقام معظم رهبرى محقق گشته و آمريكايى‌ها ضمن اعلام و اقدام به خروج از سوريه، اعلام خروج از افغانستان و عقب نشينى از حمايت از سعودى‌ها در جنگ يمن و ديگر عرصه‌هاى منطقه، به ناتوانى در پيشبرد برنامه‌هايشان در منطقه غرب آسيا اذعان كردند اين ها يعني شکست آمريکا، يعني  پايشان از اين منطقه قطع داره مي شود .

امام جمعه لردگان بيان داشت: علت العلل ناتوانى استكبار در پيش برد اهداف خود در منطقه را بايد معطوف به تعميق و نهادينه شدن نظريه مقاومت در جوانان كشورمان، در منطقه و جهان اسلام واقبال جوانان در كشورهاى مسلمان به اين پديده دانست.
 
وي تصريح کرد: قدرت ايران بر تمامى محاسبات آمريكايى‌ها سايه انداخته است به‌گونه‌اى كه قادر به انكار آن نيستند در جايي که مسلمانان جهان کمک مي خواستند ايران کمک و راهنمايي کرد وايران فهماند به تمام مسلمانان جهان که را، راه ايستادن است .
 
تاج زاد به 17 دى؛ اجراى توطئه استعمارى كشف حجاب به‌دستور رضاخان پهلوى (1314ه.ش) اشاره نمود و گفت: رضاخان نوکر بي چون چراي انگليس بود مي خواست با تغيير لباس ايران را مثل غرب کند، در کوچه و خيابان چادر از سر زن متدين برمي داشتند زن متدينه ما امنيت نداشت .

وی ادامه داد: اما متاسفانه عده اي در کشور ما مي گويند چرا حجاب اجباري؟ ، حجاب جزآموزه هاي ديني ماست، دنياي غرب مي خواهد زن برهنه باشد آنها زن ها را براي کام جويي هاشون مي خواهند اما اسلام زن را عزيز مي دارد و زن برايش مهم و مقام دارد . غرب مي خواهد با کشف حجاب ساختار شکني بکند و اصل دين ما را زير سوال ببرد .  

امام جمعه لردگان در پايان از مسئولين صدا و سيماي استان به خاطر عدم پوشش برنامه هاي شهرستان لردگان انتقاد کرد .
 
انتهاي پيام1026ج /630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۹:۳۷

28 Dec 2019