۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۴۱۰۵۳
امام جمعه شهر اردل:

ملت سرافراز ايران در 9 دي حماسه اي جاودانه آفريد/ تمام سرمايه ي چهارمحال و بختياري همين آب وخاک است

امام جمعه شهر اردل گفت: ملت ايران، انقلابي و ارزشي بودن خود را در حماسه 9 دي ماه نشان دادند و با بصيرت و ولايتمداري خود تمامي نقشه‌ها و توطئه‌هاي دشمنان را خنثي کردند و در واقع اين حماسه را ملت ايران بازآفريدند.
ملت سرافراز ايران در 9 دي حماسه اي جاودانه آفريد/ تمام سرمايه ي چهارمحال و بختياري همين آب وخاک است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي گفت: مهمترين عاملي که باعث خير و برکت در عمر ،جان،مال و ايمان انسان مي شود تقواي الهي است.

حجت الاسلام بهرامي افزود:اگر کسي دنبال رزق و روزيهاي معنوي باشد آن مقدار که خداي متعال رزق مادي اوست به او مي دهد او را راضي مي کندکه نتيجه ي آن اين است چشم به مال ديگران نداردوگرنه کساني که روزيهاي معنوي رانخواهد هرچه به انسان بدهند راضي نخواهد بود و لذا مدام خودش رابا ديگران مقايسه مي کند،دارائي هاي خودش رابا ديگران مقايسه مي کند که اين خود اين کار زندگي رابر او سخت وتنگ مي کند دچار حرص ،طمع ،چشم وهم چشمي مي شود.

وي افزود:آن کسي که دچار حرص وطمع وبخل وعدم رضايت از زندگي شد حتما زندگي سختي خواهد داشت آسوده نيست،از زندگي لذت نخواهدبرد ولو مال او زياد باشد.

ملت سرافراز ايران در ۹ دي حماسه اي جاودانه آفريد/ تمام سرمايه ي چهارمحال و بختياري همين آب وخاک است/ واگذاري بخش آبخيز کوهرنگ به اصفهان يعني نابودي استان؟

حجت الاسلام بهرامي در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با بيان اين‌که ملت ايران اسلامي با بصيرت و تحت امر ولايت فقيه است، گفت: مردم بصير و انقلابي کوچک‌ترين تعارض به ارزش‌هاي نظام مقدس و انقلاب اسلامي را با شديدترين برخوردها پاسخ مي‌دهند.

حجت الاسلام بهرامي افزود: فتنه ۸۸ با هماهنگي و طراحي دشمنان انقلاب اسلامي ايجاد شد و دشمنان طرح تقلب را مدت‌ها قبل از برگزاري انتخابات طراحي کرده بودند، که متاسفانه عوامل فتنه در اين دام قرار گرفتند و مشکلات و تلخي‌هايي را براي نظام اسلامي ايجاد کردند.

وي عنوان کرد: حماسه نهم دي ماه نشان داد که نظام ولايي برآمده از انقلاب اسلامي٬ تنها نظامي است که توانايي ايستادگي در برابر زورگويي‌هاي آمريکا و هم پيمانانش را دارد.

خطيب جمعه شهر اردل بيان کرد: ملت ايران، انقلابي و ارزشي بودن خود را در حماسه ۹ دي ماه نشان دادند و با بصيرت و ولايتمداري خود تمامي نقشه‌ها و توطئه‌هاي دشمنان را خنثي کردند و در واقع اين حماسه را ملت ايران بازآفريدند.


حجت الاسلام بهرامي در ادامه به استعفا برخي از مسئولان و نمايندگان اصفهان براي تکميل طرح هاي مثل گلاب که يک بحران براي استان ما ايجاد خواهد کرد اشاره کرد و اظهار کرد: منطقه آبخيز کوهرنگ يعني همان بخشي که سرشاخه ي کارون وبخش اعظم آبهاي چشمه ها ورودهاي ما از آنجا است، واگذاري بخش آبخيز کوهرنگ به اصفهان يعني نابودي استان؟

وي با بيان اينکه تمام سرمايه ي چهارمحال و بختياري همين آب وخاک است اظهار کرد: ريشه ي کم آبي اصفهان را واقع بينانه بررسي کنند نه اينکه با اينگونه طرح ها استان ما را نابود کنند، انشاء الله اميدواريم مسئولان کشور و وزارت نيرو اشتباهات خودشان راجبران کنند و درست تصميم بگيرند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۱:۳۱

28 Dec 2019