۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
کد مطلب : ۴۱۰۵۰
نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری؛

فضای مجازی ویژه جوانان است/جوانان با استعداد را برای تولید محتوا در این عرصه بسیج کنیم

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری گفت:این فضا نوپدید و جدید است و باید جوانان با استعداد را برای تولید محتوا در این عرصه بسیج کنیم.
فضای مجازی ویژه جوانان است/جوانان با استعداد را برای تولید محتوا در این عرصه بسیج کنیم
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در دیدار با فعالان مجازی با اشاره به اینکه مردم را باید نسبت به خطرات فضای مجازی هوشیار کرد، گفت: مردم باید نسبت به محتوایی که دشمن در پشت آن کمین کرده است آگاه شوند، در زمینه خطراتی که جامعه و نسل جوان را تهدید می‌کند بایدهشدار پی درپی داد.

وی با اشاره به اینکه افشاگری افراد در فضای مجازی باید متناسب با تخلف صورت گرفته انجام شود، اضافه کرد: ماهیت چهره‌های نشردهنده نفاق و فعالان جبهه کفر باید با طرق مختلف افشا شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در این فضا افرادیکه به ظاهر نقاب زیبایی دارند و در باطن چهره خشن و کشنده و انحراف بالایی دارند باید افشا شوند.

نکونام با اشاره به اینکه در ساخت کلیپ محرومیت‌ها باید ابتدا موضوع را از مسؤولان پیگیری کرد، اضافه کرد: در این فضا به اندازه کافی تخریب، ضایعات و مسائلی برای ساقط کردن جوانان و جامعه وجود دارد و نباید به آن‌ها دامن زده شود.

وی با بیان اینکه فضای مجازی ویژه جوانان است، گفت: این فضا نوپدید و جدید است و باید جوانان با استعداد را برای تولید محتوا در این عرصه بسیج کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۰:۲۴

29 Dec 2019