۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲
کد مطلب : ۴۱۰۲۱
رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری:

تحریم ها ما را راکد نکرد بلکه موجب خودکفاییمان شد

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: نه تنها تحریم ها ما را راکد نکرد بلکه موجب خودکفایی هرچه بیشتر ما شد.
تحریم ها ما را راکد نکرد بلکه موجب خودکفاییمان شد
ذبیح الله  غریب رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛  مهن ترین داشته کشور را حضور مقام معظم رهبری دانست و گفت:وجود رهبر معظم انقلاب در کشور مو جب استقلال و ایجاداتحاد وهمدلی شده است که درسراسر جهان نیز همه به این امر اقرار میکنند.

وی بابیان اینکه باید از همه داشته هایمان برای خدمت گذاری استفاده کنیم تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت عظیم و نیروهای خبره در عرصه کشاورزی است به طوری که هر قدر در این حوزه سرمایه گذاری کنیم نه تنها ضرر نمیکنیم بلکه رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان داشته و خود کفا خواهیم شد.

غریب با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون بیش از ۵۷هزار هکتار اراضی داخلی به مردم واگذارشده است گفت:این حجم از واگذاری ها در استان معادل ۲۰درصد کل اراضی ملی است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال وبختیاری تحریم ها را بی اثر در حوزه کشاورزی دانست و افزود:نه تنها تحریم ها ما را راکد نکردند بلکه موجب خودکفایی هرچه بیشتر ماشده است.

وی به خودکفایی در اکثر محصولات اشاره و گفت:۶۰درصد نیشکر در داخل تولید می شود .

غریب رتبه دوم در آبیاری تحت فشار را از آن استان دانست و افزود: در حال حاضر بیش از ۱۸هزار هکتار آبیاری نوین می شود.

غریب احداث سردخانه برای کاشت سیب زمینی را یکی از بزرگترین اقدامات این سازمان عنوان و گفت: در سال های گذشته برداشت سیب زمینی بخاطرنبود جایگاهی برای نگه داری دچارمشکل میشد که امروزه با احداث سردخانه ها قادر به نگه داری بیش از صدهزار تن سیب زمینی در این سرد خانه ها هستیم.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۴:۰۸

31 Dec 2019