۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۱۰۲۰

کارهای مملکت ما باید با مدیریت جهادی پیش رود

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاوری گفت: کارهای مملکت ما با مدیریت جهادی باید پیش رود تا بتوان به توسعه یافتگی هم دست یافت.
کارهای مملکت ما باید با مدیریت جهادی پیش رود
به گزارش جهانبین نیوز؛ آیت الله تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاوری پیش از ظهر امروز در همایش ۴۰ سال تلاش و سازندگی در پرتو فرهنگ و مدیریت جهادی اظهار کرد: مدیریت ها تنوع زیادی چون اقتصادی، فرهنگی و ... دارند اما مدیریت جهادی یک مدیریت دیگری است.

وی با اشاره به اینکه جهاد یک واژه مقدس است بیان داشت: هر تلاش و هر حرکتی یک جهاد نیست بلکه یک مدیریت جهادی جهاد را در حوزه دین معنا می کند.

آیت الله تقوی ادامه داد: یک مدیریت جهادی باید زیر نظر ولی امر باشد و جهادیعنی درگیری که در مقابل دشمن قرار بگیری و سینه به سینه با او بجنگی و کسی که در این راه کشته شد یک شهید واقعی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه ما مشکل تولید و اشتغال در کشورمان داریم بیان داشت: ما باید با محور جهادی در کشور پیش رویم و بتوانیم کارهای جهاد گونه ای در راستای تولید و اشتغال انجام دهیم.

وجود ۱۶ هزار گروه جهادی در کشور


آیت الله تقوی با اذعان بر اینکه ما ۱۶ هزار اردو و گروه جهادی داریم که خودجوش در کشور کار می کنند بیان داشت: در شهرستان کوهرنگ گروه های جهادی زیادی خود جوش در حال فعالیت هستند.

وی عنوان کرد: دفتر هماهنگی در وازرت جهاد کشاورزی تشکیل شده که گروه های خیر و جهادی را شناسایی می کند و برای شناسایی و هماهنگ کردن کارها و چگونگی حمایت از آن ها باید بررسی های لازم بر روی آن صورت گیرد.

آیت الله تقوی بیان داشت: کار باید جهاد ی صورت گیرد و اگر بخواهیم مدیریت جهاد را زنده کنیم باید مدیر بخش خودش نیز تفکر جهادی و کار جهادی انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه مدیر به تنهایی نمی تواند تشکیلات جهادی داشته باشد یادآور شد: یک مدیر جهادی باید انگیزه بالا و قوی برای خدمت ، سازمان و تشکیلات داشته باشد و همراهان او نیز باید جهادی باشند.

آیت الله تقوی در پایان خاطر نشان کرد: جهاد سازندگی متشکل از مدیران و کارکنان جهاد گر است و یک مدیر جهادی باید حق مدار باشد.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۲:۵۴

29 Dec 2019