۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۴۱۰۱۷

رشد 25 درصدی نظارت و پایش در مدیریت پسماند شهرستان شهرکرد

مدیرکل حفاظت محیط زیست در سومین کارگروه مدیریت پسماند شهرستان شهرکرد از رشد 25 درصدی میزان نظارت و پایش در ارتباط با مدیریت پسماند توسط حفاظت محیط زیست استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.
رشد 25 درصدی نظارت و پایش در مدیریت پسماند شهرستان شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز ؛  دراین جلسه که بیش از ۵۰ نفر شرکت‌کننده از دستگاه و بخش‌های مرتبط شهرستان حضور داشتند، مدیرکل حفاظت محیط زیست ضمن ارائه گزارش عملکرد نظارتی بر مدیریت و ساماندهی منسجم‌تر پسماند در این شهرستان تاکید کرد. شهرام احمدی از افزایش ۲۵ درصدی میزان نظارت و پایش در ارتباط با پسماند در این شهرستان نسبت به سال گذشته خبرداد و افزود: باتوجه به وضعیت ویژه این استان، تجمیع و ساماندهی مکان‌های دفن زباله در اولویت کاری این دستگاه نظارتی قراردارد.

فرماندار شهرستان شهرکرد نیز در این جلسه از شهرداران و دهیاران خواست که وظایف قانونی خود مطابق با قانون مدیریت پسماند را به نحو احسنت انجام دهند.

در این جلسه نماینده سازمان بازرسی استان بر دقت‌نظر نسبت تبصره ۲ ماده ۲۰ قانون هوای پاک تاکید کرد. مهدی خلیلی سربازرس سیاسی سازمان بازرسی استان گفت: طبق قانون، دولت و شهرداری‌ها موظف‌اند ظرف مدت سه‌سال پس از ابلاغ قانون هوای پاک زمینه تبدیل پسماندها به انرژی یا کود را با کمک بخش خصوصی فراهم کنند.

سومین کارگروه مدیریت پسماند شهرستان شهرکرد با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، فرماندار شهرکرد، نمایندگان سازمان بازرسی، فرمانداری، بخشداری و شهرداران و دهیاران این شهرستان در سالن شهید جعفرزاده فرمانداری شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۴۴:۲۹

27 Dec 2019