۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۴۰۹۶۵
فرماندار شهرستان اردل:

وضع نظارت بر اصناف اردل رضايت بخش نيست

فرماندار شهرستان اردل گفت:وضع فعلي نظارت بر اصناف شهرستان اردل رضايت بخش نيست و نياز است تيم هاي مشترک بازرسي وضع بازار را ساماندهي کنند.
وضع نظارت بر اصناف اردل رضايت بخش نيست
محمود کياني فرماندار شهرستان اردل در حاشيه جلسه کميسيون هماهنگي امور تعزيرات حکومتي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز بر اهميت انديشيدن تدابيري جهت نظارت بر بازار شب يلدا تاکيد کرد و گفت: بايد به گونه اي سياست ها و راهکارهاي نظارتي را در اين شب تنظيم کنيم که آرامش در بازار حفظ گردد و براي اين مهم اعضاي ستاد بايد با هماهنگي مديران کل استان در جهت رفع موانع اهتمام ورزند.

کياني اظهار کرد: بايد هماهنگي هاي لازم بين دستگاه ها ذي‌ربط معمول باشد تا اينکه نظارت به صورت موثرتر بوده و نواقص موجود در آن نيز برطرف شود.

وي با بيان اينکه وضع نظارت بر اصناف شهرستان اردل رضايت بخش نيست افزود: نياز است تيم هاي مشترک بازرسي وضع بازار را ساماندهي کنند و نتيجه اين امر را بهبود وضعيت معيشت مردم برشمرد.

فرماندار شهرستان اردل گفت: نظارت بر صنوف مختلف مي بايست با اولويت‌بندي مناسب و به شکل موثرتر انجام شود و دستگاه هاي اجرايي ذيربط به خصوص سازمان صنعت و معدن در اين حوزه بايد با سازمان تعزيرات هم انديشي هاي لازم را داشته باشند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۳:۴۱

27 Dec 2019