۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۴۰۹۲۶
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان اردل خبر داد:

ايمن‌سازي محور پرخطر اردل به شهر کرد

رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان اردل از اجراي عمليات ايمن‌سازي محور پرخطر و حادثه‌خيز اردل به شهرکرد خبر داد.
ايمن‌سازي محور پرخطر اردل به شهر کرد
احمد عالي پور رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: ايمن‌سازي محور اردل به شهرکرد (محدوده تنگ درکش ورکش) درقالب تعريض، ايجاد گارد خاکي، آزادسازي حريم، بازسازي قنو، اصلاح ديد در قوس با تلاش شبانه‌روزي راهداران به مدت دو ماه انجام شد.

عالي پور با بيان اينکه اين محور به طول ۱۸ کيلومتر با حجم ۱۱ هزار مترمکعب خاک‌برداري به وسيله چهار دستگاه و تلاش چهار راهدار به صورت اماني و با هزينه خود اداره انجام شد افزود: گارد يک کيلومتر خاکي در اين محور رو به اتمام است و عمليات ترانشه‌برداري همچنان ادامه دارد.

وي با بيان اينکه ايمن‌سازي اين محور پرتصادف يکي از مهمترين مطالبات مردم اين شهرستان عنوان و بيان کرد: عمليات ايمن‌سازي اين محور که يکي از محورهاي اصلي و پرحادثه شهرستان است به علت کوهستاني بودن با مشقت بسيار انجام که در نهايت رضايتمندي مردم و مسافران اين مسير را به دنبال داشت.

رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان اردل خاطرنشان کرد: به سبب موقعيت جغرافيايي شهرستان، بيشتر محورهاي اصلي و فرعي آن داراي شيب‌ها و پيچ‌هاي تند و خطرناکي است که در برخي موارد حادثه‌هاي منجر به فوت و خسارت‌هاي مالي زيادي به بهره‌برداران جاده‌اي وارد مي‌کند و انشالله با تلاش راهداران تمام نقاط حادثه‌خيز محورهاي اردل حدف و ايمن‌سازي خواهند شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۶:۰۶

27 Dec 2019