۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۴۰۹۱۲
در دومین روز از گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج صورت گرفت

عملکرد قابل قبول تیم‌های استان در اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج

مسئول فضای مجازی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: تولیدات تیم‌ها در این مرحله به داوران و راهنماها ارائه و موارد از سوی آن‌ها به تیم‌ها منتقل شد و تا اینجای کار عملکرد تیم‌ها قابل قبول است.
عملکرد قابل قبول تیم‌های استان در اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج
احسان ربیعی مسئول فضای مجازی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: دو تیم سه نفره در بخش انیمیشن و بازی از استان چهارمحال و بختیاری با موضوعات "نقش جوان مومن انقلابی در افول آمریکا"، در بخش بازی موضوع "جوان و مقاومت" و در بخش نرم افزار "موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی" در اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز و در دومین روز از برگزاری این گردهمایی تیم بازی استان توانسته بالای ۶۰ درصد پیشرفت در کار داشته باشد افزود: تولیدات تیم‌ها در این مرحله به داوران و راهنماها ارائه و موارد از سوی آن‌ها به تیم‌ها منتقل شد.

ربیعی با اشاره به پیشرفت ۸۰ و ۶۰ درصدی کار تیم در بحث انیمیشن دو بعدی و سه بعدی بیان داشت: به یاری خدا کار انیمیشن دو بعدی تا بعدازظهر تکمیل و خروجی ارائه خواهد شد.

مسئول فضای مجازی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این رویداد تیم‌های تخصصی سایر استان‌ها نیز حضور دارند و این باعث شده جوانان بسیجی و انقلابی که توانایی دارند شناسایی شده و جذب و حمایت شوند.

وی در ادامه گفت: برگزاری چنین رویدادهایی در شبکه‌سازی قوی در بحث تولید محتوای دیجیتال برای سازمان بسیج نقش کلیدی و مهمی دارد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۳:۳۰

27 Dec 2019