۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۴۰۸۶۲

مقابله با دشمن وظیفه هر بسیجی است

نخبه و فعال بسیجی در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن از هرطریقی می خواهد به نظام جمهوری اسلامی خدشه وارد کند و این وظیفه ما بسیجیان است که نگذاریم به هدف های شوم خود برسد.
مقابله با دشمن وظیفه هر بسیجی است
امید اکبری نخبه و فعال بسیجی در چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه در آزمون های المپیاد علمی شرکت کردم اظهار داشت: تا کنون توانسته ام مقام هایی در زمینه المپیاد علمی کسب کنم.

امیدی با بیان اینکه جزء نفراتی هستم که استعدادهای برتر کشور را توانسته ام از آن خود کنم عنوان کرد: در مدتی که جزء بسیجیان فعال بودم پیروزی های زیادی را توانستم کسب کنم.

وی خاطر نشان کرد: بسیج شجره طیبه صالحین است که به دستور رهبر انقلاب و امام خمینی (ره) تشریح شده و در جامعه ایفای نقش می کند.

اکبری با اذعان بر اینکه یک بسیجی باید بتواند با ایثار و فداکاری کاری را از پیش ببرد بیان داشت: در حال حاضر دشمن از هر طریقی که بتواند علیه جمهوری اسلامی کار می کند و وظیفه یک فرد بسیجی است که بتواند مقابل این دشمنان بایستند و نگذارد آن ها به هدف شوم خود برسند.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین ویژگی بسیج ایمان به خدا و اعتقاد قلبی و باور درونی به خالق یکتا است تصریح کرد: ایمان به خدا رابطه مستحکم نیروهای بسیجی با حق تعالی است.

اکبری با اذعان بر اینکه بسیج رضایت حق تعالی را مبنای حرکت و فعالیت خود می داند اظهار کرد: مهمترین مشخصه بسیجی مکتبی بودن آن است.

وی یادآور شد: جهاد همه جانبه در راه خدا، نگهبانی از انقلاب ، دستاوردهای نظام مقدس اسلامی از دیگر جنبه های مکتبی بودن نیروهای بسیجی است.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۷:۳۷

27 Dec 2019