۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۴۰۸۲۲

اصحاب رسانه در معرفی استان چهارمحال و بختیاری نقش مهمی را ایفا می کنند

مدیر کل صدا و سیما چهارمحال و بختیاری گفت: همه متولیان و از جمله اصحاب رسانه در معرفی ظرفیت های بیشمار این استان برای جذب سرمایه گذار نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند .
اصحاب رسانه در معرفی استان چهارمحال و بختیاری نقش مهمی را ایفا می کنند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ مهرداد عظیمی مدیر کل صدا و سیما چهارمحال و بختیاری بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در طول دوران انقلاب ما توانسته ایم مطالبات را پیگیری کنیم اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی مردم چهارمحال و بختیاری توسعه دیجیتال بود .

وی با اشاره به اینکه در طول سه سال گذشته تنها ۶۰ درصد این استان دیجیتال بوده است بیان داشت: با مشارکت استان و به خصوص اعتبارات و تجهیزات یک کار جهادی صورت گرفت و ۸۰ ایستگاه افتتاح و پوشش دیجیتال را به ۹۷ درصد رساندیم.

عظیمی با اشاره به اینکه روستای سرآقا سید دور افتاده ترین روستا در این استان بود که همواره مورد توجه مردم است بیان داشت: هم زمان با سراسر استان این روستا نیز دیجیتال شد.

وی با اذعان بر اینکه امروزه باید بتوانیم صدا و سیما را به شبکه استانی تبدیل کرده و در اختیار مردم قرار دهیم عنوان کرد: تجهیزات لازم برای پوشش صد درصدی این استان به دیجیتال آمده است.

عظیمی یادآور شد: اپلیکشن جهانبین همراه در جشنواره فنی مراکز به عنوان طرح برتر رسانه ملی رونمایی و معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این استان توجه زیادی در حوزه فضای مجازی شده است عنوان کرد: در جشنواره امسال در بحث فضای مجازی حائز رتبه برتر شده ایم و با مشارکت کار گروهی مرجعیت را داشته باشیم.

مدیر کل صدا و سیما چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این استان تا کنون سریال نداشته و در حوزه رادیو نمایش نداشته بود بیان داشت: در یک سال اخیر در حوزه کارهای نمایشی قطب نمایش خودمان را معرفی کرده ایم و هیچ شبکه استانی کار سریال فاخر نداشته اما ما توانسته ایم آن را تولید کنیم.

وی با اذعان بر اینکه کار جلوه های ویژه به عنوان عناصر برتر به نمایش در آمد خاطر نشان کرد: این برنامه هنر بچه های همین استان بوده است.

عظیمی با اشاره به اینکه یک استان کوچک توانسته در طول سه سال به عنوان رتبه برتر خود را در جشنواره برساند و بتواند آن را حفظ کند بسیار ارزشمند است اظهار کرد: گزارش ها و مستندات خبری از افتخاراتی است که توانسته ایم کسب کنیم.

وی بیان داشت: علی رقم همه ضعف ها در استان چهارمحال و بختیاری افتخارات زیادی در حوزه صدا و سیما کسب کرده ایم

مدیر کل صدا و سیما چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مطالبات جدی و به حق مردم استان استفاده از ظرفیت های بیشمار این استان است که خود نیازمند مطالعه و تحقیق جدی بر این مسئله است.

عظیمی تصریح کرد: کشورهای موفق را مطالعه کنیم به این نتیجه پی میبریم که آن ها چقدر توانسته اند موفق باشند که این استان با ظرفیت خدادادی می تواند در جذب گردشگر موفق ر باشد.

وی افزود: همه متولیان از جمله اصحاب رسانه باید بتوانند در این موضوع خوب کار کنند .

وی به برنامه های صدا و سیما در سالگرد چهل سالگی انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: ویژه دستاورد، چشم انداز، گفتمان انقلاب، افق روشن، سفرنامه جهانبین، برنامه فجر، طلایه داران فجر، تعدادی مستند هم پیش بینی ما برای آینده است .

عظیمی افزود: در حوزه رادیو نیز برنامه صبح پیروزی، زنگ انقلاب، رادیو انقلاب، آوای سازندگی ، نمایش گرما زده، زمستان سرد ، مستند کارنامه و ... ویژه برنامه های پیش بینی شده است

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۲:۵۳

29 Dec 2019