کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در استان چهارمحال و بختياري

فعاليت جهاد دانشگاهي در سه حوزه آموزشي، فرهنگي و پژوهشي

26 آبان 1397 ساعت 10:51

رئيس جديد جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري از فعاليت جهاد دانشگاهي در سه حوزه آموزشي، فرهنگي و پژوهشي در استان خبر داد.


سيروس رضايي رئيس جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري در سفر به شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: جهاد دانشگاهي يکي از نهادهاي انقلابي است و با نگاه راهبردي که مقام معظم رهبري به اين نهاد دارند از آن به‌عنوان يکي از ستون‌هاي انقلاب ياد مي‌کنند.

وي در ادامه افزود: جهاد دانشگاهي در استان در حوزه‌هاي آموزشي، فرهنگي و پژوهشي فعاليت دارد و ما در اين سه حوزه در استان برنامه‌هاي ويژه و بسيار خوبي خواهيم داشت.

رضایی خاطرنشان کرد: برنامه فرهنگي بسيار خوبي در حوزه دانشگاه وهم برنامه‌هاي آموزشي کوتاه‌مدت در سطح استان و شهرستان‌ها خواهيم داشت که در سطح شهرستان فارسان با توجه به نياز جامعه و مردم دوره‌هاي آموزشي کوتاه‌مدتي تدوين‌شده است.

رئيس جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري اظهار داشت: دوره‌هاي تخصصي اشتغال محوري را در جهاد دانشگاهي تدوين کرده‌ايم، اميدواريم اين دوره‌ها را برگزار کنيم و در اين امر خدمت کنيم.

وي تصريح کرد: دوره‌هاي آموزشي در 10 دپارتمان در حوزه پزشکي، فني و مهندسي، کشاورزي، هنر و معماري که هرکدام زيرمجموعه‌هايي دارند که انشاالله بتوانيم اين دوره‌ها را تدوين کنيم.

رضایی گفت: ارتقاي دوره‌هاي آموزشي کوتاه‌مدت از مهم‌ترين اهداف جهاد دانشگاهي در اين استان است؛ و جهاد دانشگاهي توانسته است گام‌هاي ارزشمندي در ارتقاي آموزش، بخش پژوهش و توسعه فرهنگي در اين استان بردارد.

وي بيان کرد: جهاد دانشگاهي نهادي غيردولتي، عمومي و انقلاب است که در مسير توسعه آموزش و ارتقاي بخش علمي و فرهنگي کشور حرکت مي‌کند.

انتهاي پيام1026ج /590پ


کد مطلب: 40806

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40806/فعاليت-جهاد-دانشگاهي-سه-حوزه-آموزشي-فرهنگي-پژوهشي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir