۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۴۰۷۸۳

هرچقدر وقف را گسترش دهیم به فرهنگ جامعه کمک کرده ایم

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: خداوند به واقفین برکات می دهد هرچقدر در زندگی وقف را گسترش دهیم قطعا به خود ، جامعه و فرهنگ کمک کرده ایم.
هرچقدر وقف را گسترش دهیم به فرهنگ جامعه کمک کرده ایم
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در همایش یاوران وقف اظهار کرد:امام زاده ها فرصت مغتنم برای کشور است

وی با اشاره به اینکه امور دین، مذهب و مکتب هر دو از نکات اصلی و کلیدی است بیان داشت: این امام زادگان واجب تعظیم که در جای جای کشورمان قرار گرفته است عنایت بزرگی از طرف پروردگار است .

وی با بیان اینکه در نقطه نقطه این کشور امام زادگانی وجود دارد که مثل شمع روشنایی میبخشد و مردم از آن استفاده می کنند عنوان کرد: سند این امام زادگان خودشان و عنایت خودشان است.

حجت السلام نکونام با بیان اینکه امام زادگان برکات فراوانی را دارند اذعان داشت: یکی از عمده برکات اینها مذهب جعفری است و افتخار و بالندگی ما خاندان اهل بیت هستند.

وی ادامه داد:ما باید وظایف ایمانی را انجام داده و محبت اهل بیت را در دل خود داشته باشیم و اگر در کنار یکدیگر نباشد نقص است.

وی اذعان داشت: ما باید کمک از خیرین بگیریم و در آمد هایی این مجموعه ارتباط سازی در این جهت است.

نکونام با بیان اینکه مردم به جایگاه امام زادگان اعتقاد دارند یادآور شد: مردم بدانند پولی را که در ضریح میریزند حتما در عمران و آبادانی آن امام زاده هزینه می شود .

وی عنوان کرد: هرچقدر به اماکن مذهبی کمک کنید قطعا" به فرهنگ و سلامت ایمانی منطقه کمک کرده آید

نکونام یادآور شد : وقف در استان ما کمرنگ است وقف خیلی آثار و برکات دارد و حوزه علمیه با ابرومندی اداره می شود به بهترین شکل فرهنگ آن منطقه گسترش می یابد.

وی با بیان اینکه هر مقدار وقف وجود داشته باشد آثار آن نیز وجود دارد عنوان کرد: وقف کردن ثبت درجات را بالا می برد..

حجت السلام نکونام با اذعان بر اینکه ما هر چه داریم از ائمه معصومین (ع) داریم بیان داشت: مبادا خدایی نکرده عمرمان به پایان برسد و تکیه ای از اموال را تحویل ائمه معصومین(ع) نکرده باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خداوند به واقفین برکات می دهد هرچقدر در زندگی وقف را گسترش دهیم قطعا به خود ، جامعه و فرهنگ کمک کرده ایم.

انتهای پیام/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۶:۲۵

27 Dec 2019