۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۴۰۷۵۰
امام جمعه شهراردل:

مردم میانکوه از وعده های توخالی وزارت نفت خسته شدند

امام جمعه شهر اردل گفت: مردم میانکوه از وعده های توخالی وزارت نفت خسته شدند، وزارت نفت جبران خسارت مشکلات آلودگی نفتی منطقه میانکوه را در اولویت کاری خود قرار دهد.
مردم میانکوه از وعده های توخالی وزارت نفت  خسته شدند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن تبريک حلول ماه ربيع‌الاول، اظهار کرد: ماه محرم و صفر را پشت سر گذاشتيم با اندوه و اشک و ناله ،اشک ريختيم و دل تازه کرديم و با ياد عظمت آقا ابا عبدالله الحسين بزرگ شديم و اکنون وقت آن است که درماه ربيع‌الاول به يمن رويش دوباره، سجده شکر به جاي آوريم و اين بهار را قدر بدانيم و بندگي کنيم.

حجت‌الاسلام بهرامي با اشاره به اينکه ماه ربيع‌الاول مانند نامش بهار ماه‌هاي دوازده گانه در تقويم قمري است، تصريح کرد: اين ماه ربيع‌؛ بهار، نام گذاري شده زيرا آثار رحمت خداوند در آن هويداست و در اين ماه ذخاير برکات خداوند و نورهاي زيبايي او بر زمين فرود آمده است زيرا ميلاد رسول خدا (ص) در اين ماه است و مي‌توان ادعا کرد از اول آفرينش ‍زمين رحمتي مانند آن به خود نديده است.

وي با بيان اينکه ماه ربيع‌الاول آميخته با خاطره غم‌انگيز شهادت امام حسن عسکرى (ع) است، تاکيد کرد: از ديگر رخدادهاي مهم اين ماه مي‌توان ميلاد مبارک حضرت صادق (ع)، هجرت پيامبر اکرم (ص) از مكه به مدينه، آغاز امامت پربرکت حضرت بقية الله (عج) و ماه رخداد واقعه عظيم «ليلة المبيت» را نام برد.

مردم ميانکوه از وعده هاي تو خالی وزارت نفت خسارت خسته شدند

حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا و سالروز شهادت شهيدحسين طهراني مقدم گفت: اين دانشمند پارسا وبي ادعا به تعبير رهبرانقلاب توانست بامجاهدت باتلاش تحولي در صنعت موشکي ما بوجودآورد که امروز يکي از عوامل اقتدار کشورما همين صنعت موشکي است.


حجت الاسلام مهرداد بهرامي با اشاره به اقدامات اخیر آمريکا در تحريم ها  اظهار کردکرد:آمريکا و اروپا وهمچنين ديگران از اينکه ايران پيشرفته و مقتدر باشد نگرانند و از هر اقدامي که ايران راضعيف نگه دارد حمايت خواهندکرد.

بهرامي افزود:دنياي غرب در هيچ درگيري با ما به مدت طولاني نمي تواند دوام بياورد لذا در بحث تحريمها يکي از نگراني جدي آنها طولاني شدن تحريمها بود که به اذعان خود آنها امروز هم نگرانند.

وي بيان کرد:آنچه افول وسقوط بيشترآمريکا را آسيب زد شکست هاي پي درپي آمريکا در منطقه غرب آسيا بود اينها هزينه هاي سنگيني را براي مهار ايران متحمل شدند بخشي از کسري بودجه،بدهي سنگين مالي دولت آمريکا مال اين اقدامات بود برخي از تحليگران غربي حتي فراتر از افول آمريکا بحث فروپاشي را هشدار مي دهند.

حجت الاسلام بهرامي با بيان اينکه چندسالي است که نشتي لوله هاي نفتي باعث آلودگي آب شرب و کشاورزي منطقه ميانکوه شده و در اين خصوص مسئولين فقط وعده دادند که انتظار مي رود مسئولين به خصوص وزارت نفت هرچه زودتر اين مشکل را برطرف کند گفت: در بخش آب مشکل داريم آب شرب ميانکوه و سرخون مسئله جدي است نبايد اينقدر طول بکشد زندگي مردم، امنيت و سلامت مردم به همين آب وابسته است.

وي با بیان اینکه مردم منطقه میانکوه از وعده های توخالی وزارت نفت خسته شدند گفت: آيا مي شود رسيدگي به آب خوردن را به آينده موکول کرد؟ چند سال چطور مسئولين مي توانند ببينند مردمي آب آلوده مصرف مي کنند و راحت و آرام باشند؟ وزارت نفت بايد در اين خصوص پاسخگو باشد است.

امام جمعه شهر اردل از نمايندگان استان در مجلس خواست تا بدون ملاحظه و فوري پيگير اين مسئله باشند تا مشکل از وزارتخانه حل شود.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۶:۳۵

27 Dec 2019