کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب نماز جمعه شهرکرد؛

شعار "مرگ برآمریکا" دفاع از ارزشهای انقلابی است/مبارزه با استکبارنباید برای نسل جوان ما فراموش شود

11 آبان 1397 ساعت 14:35

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت:استکبارستیزی که با شعار هیهات منه الذله تداعی می شود ، نباید برای نسل جوان ما فراموش شود ،اگر مرگ بر آمریکا می گوییم،این اقدام دفاع از ارزشهای انقلابی ماست که آمریکا سالهاست باآن رویارویی می کند


به گزارش جهانبین نیوز، نماینده ولی فقیه دراستان سیزدهم آبان روز تسخیر لانه جاسوسی ، رویارویی دانش آموزان با استکبار جهانی ، سالروز انتشار بیانیه امام خمینی در حمایت از دانش آموزان و دانشجویان استکبار ستیز را یادآور شدوافزود : این استکبارستیزی که با شعار هیهات منه الذله تداعی می شود ، نباید برای نسل جوان ما فراموش شود .
حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت:دشمن میخواهدگرامیداشت این ایام را بیانگر جنگ طلبی و خشونت طلبی مردم ایران نشان دهد ، اما اگر مرگ بر آمریکا می گوییم،این اقدام دفاع از ارزشهای انقلابی ماست که آمریکا سالهاست باآن رویارویی می کند ، پس بایدهم بر اساس سیره قرآن و دین و هم سیره عقلایی با همین رویه انقلاب را حفظ و صادر کنیم .

خطیب نمازجمعه شهرکرد خوی استکباری آمریکا را شیوه ای ذاتی و تمام نشدنی اعلام کردوگفت:مذاکره با چنین دولتی ، ذلت به همراه دارد ، پس باید با گذر از این ذلت، روز ۱۳ آبان امسال بکوشیم با نگاه ایمانی و اسلامی این مراسم را عمومی و مردمی برگزار کنیم که تکلیفی دینی و عقلانی است .

حجت الاسلام و المسلمین نکونام دربخش دیگری از خطبه های نماز جمعه شهرکرد به ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی اشاره کرد و افزود : باید فرهنگ دینی را جایگزین فرهنگ عمومی کنیم و از انحراف فرهنگ عمومی بسوی فرهنگ غربی پیشگیری شود .


حجت الاسلام والمسلمین نکونام همچنین راهپیمایی معنوی اربعین امسال راصحنه های بی بدیل از گذشت، ایثار، همدلی ، محبت وعدالت اعلام کردوگفت:این فضایل اخلاقی فقط با عشق حسین(ع) تجلی پیدا می کند ودل شیعیان و مسلمانان سراسر دنیا را به هم نزدیک می سازد .

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در پایان خطبه های نماز جمعه به شرایط اقتصادی فعلی کشور اشاره کرد و افزود : مهمترین دغدغه که در راهپیمایی اربعین امسال بسیار نگران کننده بود،بی ارزشی پول ملی وخودداری از قبول آن درکشور عراق است که باید برای وضعیت موجود اقتصادی فکری کنند و با اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی،خوداتکایی داخلی ودل خوش نکردن به بیگانگان زمینه اعتبار بخشی به پول ملی را فراهم کنند .

انتهای پیام/1027ج


کد مطلب: 40700

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40700/شعار-مرگ-برآمریکا-دفاع-ارزشهای-انقلابی-مبارزه-استکبارنباید-نسل-جوان-فراموش-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir