کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضرورت افزودن کتب به سبد کالای خانوادگی

9 آبان 1397 ساعت 12:26

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: کتاب به عنوان یک ابزار فرهنگی باید به سبد کالای خانوادگی افزوده شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ جواد کارگران دهکردی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: نمایشگاه چهارمحال و بختیاری یکی از بهترین نمایشگاه ها در کشور است که همیشه مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از تاریخ ٩ لغایت ١٤ آبان ماه سال جاری (صبح ها از ساعت ٩ الی ١٢ و بعد از ظهرها از ساعت ١٥ الی ٢٠) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان دایر می باشد.

کارگران بیان داشت: ۴۰۰ناشر در این نمایشگاه حضور دارند و ۲۰۰ غرفه نیز پیش بینی شده است

وی افزود: به دلیل اینکه نمایشگاه، در مکانی خارج از سطح شهر برگزار می گردد و عموم مردم امکان بازدید و خرید از نمایشگاه را ندارند لذا همزمان با برگزاری این نمایشگاه، تعدادی از کتابفروشی های سطح شهر شهرکرد نیز کتاب های خود را با تخفیف ٢٠ درصد به عموم ارائه می دهند. همچنین به دلیل آسان سازی رفت و آمد مردم به محل نمایشگاه، با همکاری سازمان اتوبوسرانی، اتوبوس های این سازمان به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار دارند.

کارگران با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری توجه بسیاری از ناشران سطح کشور را به خود جلب نموده است بیان داشت: ناشران متقاضی شرکت در این نمایشگاه رشد چشمگیری داشته اند به طوری که در سال گذشته حدود ٤٠٠ ناشر در این نمایشگاه شرکت نموده اما امسال ٧٠٠ ناشر متقاضی شرکت در این نمایشگاه بوده اند اما متأسفانه به دلیل کمبود مکان، امکان اجازه حضور به تمامی آن ها وجود ندارد و تنها به ٥٠٠ ناشر اجازه حضور در این نمایشگاه داده شده است.

وی با بیان اینکه سرانه مطالعه این استان نسبت به میانگین مطالعه کشوری بالاتر است اذعان داشت: سرانه مطالعه در کشور متفاوت است اما به طور متوسط ۱۸ دقیقه است اما سرانه مطالعه در این استان بالاتر است.

لازم به ذکر است متقاضیان دریافت بن کارت نمایشگاه می توانند از تاریخ ٢ آبان لغایت ٩ آبان ماه از طریق آدرس الکترونیکی www.bon.tibf.ir اقدام به تهیه بن کارت کتاب با تخفیف ٢٠ درصد نمایند.

انتهای پیام/530ب


کد مطلب: 40689

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40689/ضرورت-افزودن-کتب-سبد-کالای-خانوادگی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir