کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت شهرکرد:

راهپیمایی عظیم اربعین دشمنان اسلام را به وحشت انداخته/ مسئولان با کار جهادی برای رفع مشکلات اقتصادی گام بردارند

4 آبان 1397 ساعت 13:48

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: حتی موانع معیشتی و مشکلات اقتصادی هم نتوانست مردم را از پیاده‌روی اربعین باز دارد و همین حضور و عزم و اراده مردم در راه سیدالشهدا (ع) است که دشمنان اسلام را به وحشت انداخته.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سیدمحمد احمدی امام جمعه موقت شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد اظهار کرد: خیلی وقت است که تحریم‌ها علیه ایران اعمال شده، اما این موضوع که می‌گویند آمریکا در ۱۳ آبان کشور را تحریم می‌کند فقط یک جنگ روانی است که به راه افتاده.

وی با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران سال‌‌هاست که شکست خورده‌اند ادامه داد: ایران در ۱۳ آبان ۴۰ سال پیش سیلی محکمی به آمریکا زد.

احمدی مقاومت و ایستادگی را مهم‌ترین راه برای سرفرازی کشور عنوان و تاکید کرد: لازم است مسئولان در مقاومت پیش‌قدم و الگویی برای مردم باشند.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به پرداختن به برخی از کنوانسیون‌های خارجی در ایران توسط مسئولان گفت: مشخص نیست برخی از نمایندگان با تصویب این کنوانسیون‌ها به دنبال چه هستند، اما باید گفت تصویب این کنوانسیون‌ها به جای آنکه تهدیدی برای دشمن باشند تهدیدی برای خود کشور است.

وی با اشاره به ظلم‌هایی که آل سعود علیه مردم و کودکان یمنی روا داشته افزود: به زودی خون یمنی‌های بی‌گناه گریبان آل سعود را خواهد گرفت و خونخواران سعودی باید منتظر آن روز باشند.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: متاسفانه مردم در شریط سخت اقتصادی به سر می‌برند و رفع این مشکلات نیازمند کار جهادی مسئولان است.

احمدی تاکید کرد: برای رفع مشکلات مردم در حوزه اقتصاد کار مناسبی صورت نگرفته و گرانی‌های اخیر قدرت خرید مردم را به یک پنجم کاهش داده است، لازم است مسئولان در این شرایط به فکر اقشاری چون معلمان، کارگران، کارگران و... باشند.

وی با اشاره به افزایش روزانه قیمت‌ها و شایعاتی درخصوص استعفای وزرا بیان داشت: ما در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و باید قرارگاه جنگ اقتصادی تشکیل شود، تنها با سر و سامان دادن به آشفتگی بازار است که می‌تواند اعتماد مردم را افزایش دهد.

خطیب موقت شهرکرد به راهپیمایی عظیم اربعین اشاره و خاطرنشان کرد: این راهپیمایی نشان از آن دارد که راه و نام امام حسین (ع) تا همیشه جاودان است و فلسفه قیام عاشورا برای گسترش عدالت در جهان و ایجاد وحدت میان مسلمانان است.

وی تاکید کرد: حتی موانع معیشتی و مشکلات اقتصادی هم نتوانست مردم را از پیاده‌روی اربعین باز دارد و همین حضور و عزم و اراده مردم در راه سیدالشهدا (ع) است که دشمنان اسلام را به وحشت انداخته.


انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 40654

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40654/راهپیمایی-عظیم-اربعین-دشمنان-اسلام-وحشت-انداخته-مسئولان-کار-جهادی-رفع-مشکلات-اقتصادی-گام-بردارند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir