۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۴۰۶۴۸
معاون استاندار چهارمحال و بختياري:

امنيت سايبري دستگاه هاي اجرايي استان بايد مورد اهتمام جدي مسئولان قرارگيرد

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امنيت سايبري دستگاه هاي اجرايي استان بايد مورد اهتمام جدي مسئولان قرارگيرد تا آسيب هاي اين حوزه به حداقل برسد.
امنيت سايبري دستگاه هاي اجرايي استان بايد مورد اهتمام جدي مسئولان قرارگيرد
به گزارش جهانبین نیوز ، الله کرم نصيري معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسع منابع استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به وظايف حساس و مهم اين کارگروه افزود: شناسايي، طبقه بندي و اولويت بندي مراکز و سامانه هاي مهم استان در حوزه فناوري هاي الکترونيک و ارتباطات و اطلاعات جزو وظايف مهم اين کارگروه است و اميدواريم با برگزاري جلسات منظم و مکرر آسيب پذيري هاي اين حوزه را احصاء و آن را کنترل نماييم.

الله کرم نصيري اضافه کرد:رصد ها نشان مي دهد که امنيت سايبري دستگاه هاي اجرايي استان بايد مورد اهتمام جدي مسئولان قرارگيرد تا آسيب هاي اين حوزه به حداقل برسد.

نصيري با اشاره برلزوم کاهش بوروکراسي اداري در اين زمينه گفت: مخاطرات اين حوزه نبايد درگير بوروکراسي هاي اداري گردد و در اسرع وقت با سرعت عمل لازم بايد حل و فصل شود.

وي بر لزوم جداسازي اينترنت از اينترانت اشاره کرد و گفت: بايد براي اين موضوع پروسه اي شش ماهه و يکساله انتخاب کنيم. وي همچنين به نقش مهم آموزش در نهادينه سازي اين مفاهيم تأکيد کرد. در ادامه جلسه نيز اعضاي کارگروه به بحث و تبادل نظر در خصوص طرح جامع پدافند غيرعامل استان پرداختند.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۴:۲۲

27 Dec 2019