۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۴۰۶۴۴
علیرضا پناهیان:

گوگل از به‌روزرسانی نقشه مسیر نجف به کربلا خودداری می‌کند!/ پیام اربعین باید به گوش تمامی جهانیان برسد

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در گفتگو با فجر TV مکب رسانه‌ای استان سمنان گفت: صهیونیست‌ها اخبار و اطلاعات مربوط به راهپیمایی اربعین را سانسور می‌کنند.
گوگل از به‌روزرسانی نقشه مسیر نجف به کربلا خودداری می‌کند!/ پیام اربعین باید به گوش تمامی جهانیان برسد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از فجر TV، موکب رسانه‌ای استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان گفت: صهیونیست‌ها اخبار و اطلاعات مربوط به راهپیمایی اربعین را سانسور می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در گفتگو با خبرنگار فجر TV در کربلای معلی در خصوص نقش رسانه‌ها در انعکاس اخبار راهپیمایی اربعین حسینی گفت: همان‌گونه که اگر ما در زمان امام حسین(ع) زندگی می‌کردیم وظیفه داشتیم از ایشان رفع غربت و مظلومیت کنیم، امروز نیز بر ما واجب است که از اربعین و عظمت آن رفع غربت و مظلومیت کنیم.

پناهیان با بیان این که اربعین حسینی در سطح رسانه‌های جهان غریب است افزود: این که دوستداران و محبان امام حسین(ع) از این مراسم بزرگ مطلع هستند کافی نیست؛ چراکه پیام اربعین پیامی فراگیر و جهانی است لذا باید به گوش تمامی جهانیان برسد.

این خطیب برجسته ادامه داد: همه ما امروز نیازمند جهانی کردن پیام اربعین هستیم چراکه امام حسین(ع) تنها راه نجات بشریت است و راهپیمایی اربعین نیز زمینه‌ساز ظهور خواهد بود.

وی با تأکید بر نقش رسانه‌ها در انعکاس ابعاد گسترده راهپیمایی اربعین اظهار کرد: در دورانی که رسانه‌های وابسته تلاش می‌کنند مراسم اربعین را سانسور کنند، از رسانه‌های آزاده و مستقل انتظار می‌رود اخبار این حماسه بزرگ را به گوش جهانیان برسانند.

پناهیان در پاسخ به این سوال که آیا طراحی ویژه‌ای از سوی صهیونیست‌ها برای سانسور خبری اربعین صورت گرفته است گفت: قطعا این طراحی وجود دارد چراکه آن‌ها می‌دانند انعکاس اخبار راهیپمایی میلیونی اربعین چه پیامدهای سنگینی برای جبهه کفر به دنبال خواهد داشت.

گوگل نقشه‌های مسیر نجف به کربلا را به‌روز نمی‌کند!

این خطیب برجسته تصریح کرد: یکی از نشانه‌های این طراحی آن است که شرکت گوگل؛ طی سال‌های اخیر نقشه‌های مسیر نجف به کربلا را به روز نکرده است در حالی که هم‌اکنون بسیاری از مناطق دورافتاده دنیا نیز با جزئیات قابل مشاهده هستند.

وی خاطرنشان کرد: بیش‌تر رسانه‌های جهان حتی در حد یک خبر ساده نیز به راهپیمایی اربعین نمی‌پردازند در حالی که این راهپیمایی یکی از بزرگ‌ترین اجتماعات تاریخ بشر است.

گفتگو و تنظیم: مسعود تبریزی

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۶:۵۵

28 Dec 2019