۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۴۰۵۸۷
رئیس شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی شهرستان شهرکرد:

دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای آیندگان تبیین شود

رئیس شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی شهرستان شهرکرد با اشاره به لزوم ثبت و بهره‌برداری از دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب‌اسلامی در شهرستان شهرکرد برای آیندگان گفت: تبیین این دستاوردها بر عهده ما است.
دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای آیندگان تبیین شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام احمدی در دومین جلسه‌ی شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی شهرستان شهرکرد اظهار کرد: برای حفظ دستاوردهای انقلاب‌اسلامی کار تحقیقی و تبیینی نیاز است.

ضرورت تدوین دستاوردهای انقلاب برای آیندگان

رئیس شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی شهرستان شهرکرد با اشاره به نقش انقلاب‌اسلامی در تحولات بین‌المللی خاطرنشان کرد: بمنظور ثبت و بهره‌برداری از دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب‌اسلامی در شهرستان شهرکرد برای آیندگان با توجه به شعار محوری افتخار به گذشته، امید به آینده، باید با استفاده از ابزار هنری کاری صورت بگیرد که به سهولت در دسترس مردم قرار گرفته و در همه‌ی حوزه‌ها ابتدا جمع‌آوری، تدوین و در پایان بصورت چند رسانه‌ای قابل بررسی شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از حضور مسئولین ستادهای هماهنگی و اجرایی شهرهای شهرکرد افزود: انقلاب‌اسلامی در طول این چهل سال از توطئه‌های بیشماری عبور کرده‌است تا بدینجا رسیده که الآن در حوزه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد و اینطور نیست که دشمن بخواهد با سیاه‌نمایی آنها را نادیده بگیرد.

احمدی در بخش پایانی سخنانش از مسئولین کارگروه‌ها خواست تا با جدیت برای شروع برنامه‌های چهلمین سالگرد اقدام کنند.

نتایج قابل توجهی از تبیین وضعیت شهرستان قبل و بعد از پیروزی انقلاب‌اسلامی بدست آمده است

در این جلسه همچنین عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به برگزاری چندین جلسه کارگروه تدوین سیمای شهرستان در قبل و بعد از انقلاب‌اسلامی تصریح کرد: در بسیاری از شاخصه‌های پیشرفت و صنعت در شهرستان و استان قبل از انقلاب تقریباً صفر بوده‌ایم اما اکنون در جایگاهی قرار داریم که نیاز است بصورت ملموس و به زبان ساده برای مردم گفته شود.

وی از شروع برنامه‌های اجرایی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی در شهرکرد خبر داد و گفت: بمنظور بهره‌برداری از ظرفیت نهفته در معرفی دستاوردهای حوزه بهداشتی، آموزشی، اقتصادی، صنعت و .. در استان برای معرفی خدمات انقلاب‌اسلامی، تا کنون چندین جلسه استانی و شهرستانی تشکیل شده‌است.

ارژنگ ادامه داد: همه‌ی برنامه‌های پیش روی می‌بایست رنگ و بوی چهلمین سالگرد به خود بگیرد و شهرداران بعنوان مسئول ستاد هماهنگی و اجرایی شهر علاوه حداقل ۵ برنامه تبیینی و خاص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی در شهر خود برگزار نمایند.

فعالیت ستادهای هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد شهرستان نیازمند شتاب بیشتر است

در ادامه‌ی این جلسه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز با تأکید بر ضرورت شتاب‌گرفتن برنامه‌های شهرستان شهرکرد بعنوان الگویی برای شهرستان‌های دیگر گفت: دستورالعمل و محورهای تبیینی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی وظایف کارگروه‌های اجرایی و تبیینی را مشخص کرده‌است.

علی گرجی از تدوین فرم خاص ثبت گزارش اقدامات چهلمین سالگرد برای هر شهر و کارگروه خبر داد و تصریح کرد: کارگروه‌های تبیینی و اجرایی باید برنامه‌های پیش‌بینی شده‌ی خود را برای دبیرخانه ستاد شهرستان ارسال نمایند.

وی در پایان جلسه با تأکید بر اهمیت یوم الله ۱۳ آبان در تحولات سیاسی کشور خاطرنشان کرد: برنامه های گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در استان چهارمحال و بختیاری به مدت طول یک هفته با عنوان هفته‌ی استکبارستیزی و استکبارشناسی برگزار می شود.

گفتنی است در پایان این جلسه چندین مسئول کارگروه و مسئول ستاد هماهنگی و اجرایی گزارش اقدامات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۳:۳۰

27 Dec 2019