۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۰۵۱۸
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

عشایر چهارمحال و بختیاری همواره آماده دفاع از حریم کشور هستند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: عشایر چهارمحال و بختیاری همواره آماده دفاع از حریم کشور بوده و در هشت سال دفاع مقدس با وجود راه های ارتباطی کم برای دفاع از میهن راهی جبهه های حق علیه باطل شدند.
عشایر چهارمحال و بختیاری همواره آماده دفاع از حریم کشور هستند
به گزارش جهانبین نیوز سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در یادواره شهدای عشایری استان اظهار کرد: جمعی از عشایر این استان در زمان هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور یافتند و به دفاع از کشور پرداختند.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ امکانات ارتباطی کم بود اما با این وجود خبر تجاوز دشمن به کشور گوش به گوش به مردم چهارمحال و بختیاری رسید افزود: بنابراین مردم غیور و همیشه در صحنه استان برای مرزبانی از حریم کشور راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند.

سردار اکبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲ هزار و ۴۳۸ شهید این استان بیان داشت: این استان در زمان انقلاب، جنگ تحمیلی و دفاع از حرم آل‌الله شهید تقدیم کردند که یادشان را گرامی‌ می‌داریم.

وی با اشاره به رشادت‌های تیپ ۴۴ حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در زمان جنگ تحمیلی گفت: در عملیات والفجر ۸ جناح‌داری عملیات به عهده رزمندگان سرافراز این تیپ بود که با وجود بالا گرفتن جنگ تن به تن فرماندهان وقت حاضر نشدند جناح‌داری عملیات را به نیروهای دیگر واگذار کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۴:۴۳

30 Dec 2019